Road To KSR Mini Karnival - pt 1 - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: Road To KSR Mini Karnival - pt 1

9 Ogos 2019

Road To KSR Mini Karnival - pt 1

Bismillahhirahmannirrahim...

As Salam and greetings to dear readers.

Road To KSR Mini Karnival - pt 1. Okay meh! sini Mrs. A nak sambung lagi kisah road to KSR mini karnival yang akan diadakan penutupnya pada 05102019 nanti. Bagi pertandingan bowling yang Mrs. A turut serta itu Alhamdulillah telah pun berjalan dengan lancarnya pada 03082019 yang lalu.

Tempat kejadian pertandingan bowling KSR mini karnival tersebut adalah di Ole-ole Ampang Superbowl, Seremban Prima. Roll of bermula lebih kurang pukul 2.00 petang. Cara permainan adalah tiga games untuk setiap orang. Satu team terbahagi kepada 4 orang. Team A dan Team B, macam yang Mrs. A dah pernah cerita sebelum ni. Markah dikira mengikut jumlah pointer kedua-dua team, iaitu Pointer Team A campur pointer Team B. So you have to work as a team, takde makne individualistik di sini hokeh! ooopsss!

Road To KSR Mini Karnival - pt 1.
Road To KSR Mini Karnival - pt 1
Team B HQ (syaratnya 2 lelaki dan 2 perempuan)
Road To KSR Mini Karnival - pt 1
Kredit photo to Is
Sesiapa yang follow IG Mrs. A mesti dah tahu team mana yang menjadi johan kans... ehem! ehem! Pada hari kejadian tiada sebarang hadiah disediakan cuma ada souvenir aje untuk semua peserta. Hadiah-hadiah akan diberikan sewaktu hari penutup karnival nanti iaitu pada 05102019.

Kalau tengok gambar ni macam we all aje yang bertandingkan actually haruslah ramaikan dari kesemua daerah. Tapi tulah tak rajin nak up-load gegambar dari FB. Semua daerah sporting dan nampak friendly sangat cos baju kebanyakkan ada tema ikut team masing-masing termasuklah team HQ. Rasanya baju team HQ paling gempak cos depan belakang ada tulis siap nama lagiks! Beribu-ribu terima kasih Mrs. A ucapkan buat Pengurus team HQ dahlah shantik bertambah-tambah awesome kerana sudi sponsor baju untuk team HQ eh!

Road To KSR Mini Karnival - pt 1.
Road To KSR Mini Karnival - pt 1
My crosslane partner hiks! Actually mereka base di HQ tapi telah diimport oleh Daerah Rembau
Road To KSR Mini Karnival - pt 1
Yeay! we are the champion #teamhq
Road To KSR Mini Karnival - pt 1
Alhamdulillah dapat kumpul 5 point sebab Johan
Naib johan adalah milik Daerah Seremban, tempat ketiga Daerah Port Dickson dan tempat keempat adalah Daerah Rembau masing-masing dapat kumpul 4 mata, 3 mata dan 2 mata untuk daerah masing-masing. Kesemua mata akan dikumpul sehinggalah tamat kesemua acara dan permainan yang dipertandingkan. Lagi banyak johan dapatlah kumpul lebih banyak mata untuk daerah masing-masing.

Supaya tak lupa pointer Mrs. A tiga empat tahun akan datang so meh! tepek sini ngeh! ngeh! ngeh!
Road To KSR Mini Karnival - pt 1
Pointer HQ A tu tak clear sangat sebab Mrs.A besarkan
Alhamdulillah event berjalan dengan lancar dan happy-happy nampaknya semua peserta. Dah petang dah time tu lebih kurang pukul 5.30 petang so perut pun dah lapar. Kekdahnya Mrs. A pun singgah makan dulu sebelum pulang.

Road To KSR Mini Karnival - pt 1
Makan di TCRS as requested by Aryssa.
Thank you Aryssa cos teman ibu pergi membowling merangkap photographer jugak. Tamat kisah bowling untuk road to KSR mini karnival.

Di kesempatan ini juga Mrs. A nak ucapkan selamat hari raya Aidil Adha buat readers blog picisan Mrs. A. Sesiapa yang membuat korban tu Mrs. A doakan semoga korban kita semua diterima olehNYA. Today Mrs. A amik annual leave so lepas kids balik sekolah plan nak balik kampung dah. So blog pun akan bercuti jugak ngeh! ngeh! ngeh! Buat readers yang balik kampung tu berhati-hati di jalan raya ingatlah orang yang tersayang dan semoga selamat sampai ke destinasi masing-masing

Road To KSR Mini Karnival - pt 1.Later Mrs. A continue kisah netball pula ya!




9 ulasan:

MRS.A my blog my stori ©