LAZADA Shopathon Blogger Contest. - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: LAZADA Shopathon Blogger Contest.

3 September 2018

LAZADA Shopathon Blogger Contest.

Bismillahhirahmannirrahim...

As Salam and greetings to dear readers.

LAZADA Shopathon Blogger Contest.

Yeayyy!!!! Lazada Blogger contest datang lagi.... I likes hehehe.... kali ini dengan tajuk Lazada Shopathon Blogger Contest jom rakan-rakan blogger sambil kita join contest ini kita menyelam dan memancinglah sekali dengan membeli belah secara online di Lazada 9.9 Festival sale dah tu pula sale sehingga 90% katanya.

9.9 Festival sale ini akan bermula pada 6 September 2018 hingga 9 September 2018 dont forget to save the date ya...
 9.9 Festival sale
Lazada Shopathon Blogger Contest
Hah! sempena 9.9 Festival sale itu nanti di antara barangan yang Mrs. A teringin nak beli adalah:-

1. Jubah Flary

9.9 festival sale
9.9 Festival sale

Mrs. A dah 'add to cart' tau jubah ni hahaha...cos plannya nak pakai time mak sedara Mrs. A kahwin pada 29 September 2018 nanti. Oleh kerana tema majlis tu maroon dah tu pula Mrs. A takde baju  color maroon itu pasal yang laju jer... Mrs. A mencari sejenis baju tema color maroon. Cari punya cari terjumpalah Jubah Flary for muslimah in crystals - glaze ini kat Lazada yeay! settle satu masalah.

2. Palazzo Pant (Straight Cut)

9.9 festival sale
9.9 Festival sale
Oleh kerana Mrs. A memang sejenis yang suka pakai palazzo pant kemudian terjumpa pula palazzo pant yang cantik dan harganya pula cuma RM13.90 jer... satu hah! tu yang nak beli tu hurm... nak beli 5 sekali tau oppssss... over tau Mrs. A nih!

3. Vacuum Cleaner

9.9 festival sale
9.9 Festival sale
Barangan yang ketiga yang Mrs.A planning nak beli adalah 'Dexma One Cyclone vacuum cleaner'. Actually vacuum cleaner ini bukanlah untuk kegunaan Mrs. A tapi nak belikan untuk emak Mrs. A di kampung. Ialah asyik beli untuk diri sendir jer... sharelah juga dengan orang yang tersayangkan. Emak Mrs. A adalah bagi tahu time raya Aidil Adha hari tu sewaktu Along anak sulung Mrs. A tu tolong vacuum karpet, dia komplen vacuum lama tu dah tak berapa kuat sedutannya. Kebetulanlah pula melintas 'Dexma One Cyclone vacuum cleaner' time Mrs. A tengah survey-survey pastu tengok harga dia berbaloi-baloi hurm... tu yang plan nak beli tu.

Okay itulah dia tiga barangan yang Mrs. A teringin nak beli time Lazada 9.9 festival sale nanti harap menjadi kenyataan. 

LAZADA Shopathon Blogger Contest.

9 ulasan:

  1. Terasa berkenan juga kat jubah Flary tu, hehehe

    BalasPadam
  2. shopping laa apa tunggu lagi kan Mrs A :) Good luck ya :)

    BalasPadam
  3. MA ..... bila jadi sejenis orang yg slim ni mmg senang hidup tau..... banyak pilihan semuanya sesuai... cantik je fit kat badan jeles ai !

    BalasPadam
  4. Vacuum cleaner tu wishlist ana. Senang nk guna kan. By the way good luck mrs A.

    BalasPadam
  5. wahhh dah pilih baju siap2...good luck tau!

    BalasPadam

MRS.A my blog my stori ©