Reunion S.T.A.D. Batch 1992_pt. souvenir - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: Reunion S.T.A.D. Batch 1992_pt. souvenir

5 Disember 2013

Reunion S.T.A.D. Batch 1992_pt. souvenir

Sabtu (30.11.2013) batch aku ada buat reunion. Sekolah menengah punya kekdahnya.... for intro ni...aku blogkan souvenir ajelah dulu. Story-mory laterlah kemalasan nak menulis.

Ini adalah invitation kadnya dapat masa we all register gunanya juga untuk lucky draw. Tapi ni bukan kad aku. Kad aku no 105.

Siap ada banner lagi tu...bila sampai jer...committee akan suruh kita diri sebelah ni then snap picture.

Actually mug ni AJK bagi sekali dalam paper bag bila we all sampai. Dalam paper bag tu ade mug ni, ade T-shirt and ade coklat.

Ini ler...T-shirtnya
Kredit kepada my friend Hasba Nizam coz pictures ni aku amik dari FB dia. Reunion ni best sesangat happening. His one of the orang kuat reunion and emcee event ni.

Laterlah story panjangnya now masih kat draft lagi huuhuuuuu... sakit M da...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MRS.A my blog my stori ©