Back to school - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: Back to school

26 Disember 2013

Back to school

You all dah beli baju sekolah anak-anak??? Aku dah! beli lepas je balik dari bercuti kat P.D otw balik kampung we all singgah beli apa-apa yang patut. 

Selalunya, aku membeli bebarang sekolah anak aku kat Pekan Masjid Tanah aje dekat je dgn kampung aku. Kedai yang aku beli ni semua ade setempat so senang tak yah nak pergi bebanyak tempat lotih ha...

Along, Aryssa & Adik
For 3 of them we all spent 1k+++ jugalah...huhuuuuhuuu..itu adalah segala macam makneknya dengan bebuku tulis, bebaju, kekasut, beg sekolah, bebaju kecik, tudung, head to toe kekdahnya. Itulah budgetnya ermmm...baru 3 orang anak jer... kalau 5 dah berapa tu...???



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MRS.A my blog my stori ©