Kesian "Along" - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: Kesian "Along"

30 September 2013

Kesian "Along"

Kesian "Along"

Monday last week time aku amik my kids Along dah macam tak berapa sihat masa aku sampai dia tengah tidur. My Mil kata dia batuk tak henti-henti lepas makan ubat tu yang dia dapat tidur. Rileks sekejap dalam 10 minit aku pun bawa anak-anak aku balik. Sepatutnya malam tu ada tuisyen tapi they all tak pergilah coz Along demam. Sampai rumah aje dia terus mandi dan tidur.

Malamnya badan dia bertambah panas makan pun aku suapkan lepas tu makan ubat. Ubat tu pun actually stok ubat demam yang ada kat rumah je. Kesian sangat aku tengok Along time ni dia kata dia sejuk badan dengan kaki mengigil tapi bila aku rasa badan dia panas sangat. letak cool fever pun tak jalan. Dah lah hubby aku takde time ni. Huh! takut aku rasa sms dia suruh balik cepat. Lepas hubby aku balik dia pulak take turn jaga Along. Apa berlaku lepas tu aku pun tak pasti coz aku dengan adik dah masuk tidur.

Esoknya ingatkan Along dah ok, tapi panas dia datang balik. So aku pun EL. Adik dengan Aryssa je yang pergi School. Dalam pukul 10.30am we all bawa Along gi klinik.

Otw to klinik 



Kat klinik pun dia tak larat asyik nak baring je. Doktor bagi Along MC 2 hari. High fever temperature dalam 39 deg. C. Time ni Along rajin sangat makan ubat ikut time. Yelah dia pun tak sabar nak sihat semula kot. Esoknya demam dia dah kebah dia dah aktif sikit coz mulut ibunya ini dah mula leter as usual. Sekarang Along dah sihat cuma batuk dia aje masih ada lagi sikit-sikit. Syukur alhamdulillah.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MRS.A my blog my stori ©