Kompleks Belia dan Sukan, Paroi. Jom! Riadah - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: Kompleks Belia dan Sukan, Paroi. Jom! Riadah

14 Februari 2014

Kompleks Belia dan Sukan, Paroi. Jom! Riadah

Petang Sabtu aritu (8.2.2014) aku gi KBS Paroi, saja layan my kids sesambil tu dapatlah joging. KBS ni dekat jer...dengan rumah we all dlm 4km jer kot cuma aku jer...yang tak berapa nak rajin datang. Biasanya my kids gi dengan babah they all but jejulung kalinya ni gi dengan aku.

Peace yo! jom kita gi kat playground

Kejap ibu...tali kasut terbukak..ko nih! Sha memacam la...

Go! adik u can do it... adoi... susah la...nak sampai yg ke3 ibu. ngeh!ngeh!ngeh! dah banyak kali try tak jugak...sampai ke3nyer...

Kemudian Sha pulak tunjuk skill. tapi... Sha... apa cer...??? kaki ko cecah tanah baik tak payah! kata adiknya

Masa kat rumah Aryssa kata nak jogging nak kuruskan badan. Aku kata bagus nanti kita lari sesama. punyalah susah aku nak ajak dia lari...sudahnya aku yang lari 3 laps hokeh!...meninggalkan Aryssa yang kekejap stop, kekejap stop adeh!!! tak dapek la.. ibu nak tunggu cegitu gayanya.

Gaya Aryssa sebelum berlari, peace yo!

 Muka tensen mengajak Aryssa jogging

Then dia kembali ke tempat mainan juga...



Sementara itu Along & Adik dah jumpa kengkawan satu sekolah tu yg duk beria main bola. Bukan main lagi "gaya" si Along mengelecek bola.



Kepada sesiapa yang tak pernah datang KBS lagi boleh ler try datang sini seronok semua ada dan yang penting FOC. Kalau yang berbayar tu murah aje pun fee nya dalam RM5 1 jam. Contoh gelanggang netball. Tahun lepas masa aku aktif netball company punya grup we all buat training kat sinilah. Boleh call dulu for booking (06-7625796) then baru bayar.

Nak rasa main bola kat padang rumput fieldturf ha...kono la datang yo...kek Soromban ni hanyo ado di Paroi ni ajo. Nak tahu lebih lanjut leh baca kat www.n9kini.com.

Selain tu macam-macam ada gelanggang futsal, gim, tenis, sepak takraw, trek balapan, gelanggang skateboard dll.

My kids favorite place for riadah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MRS.A my blog my stori ©