Klinik Kesihatan Linggi - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: Klinik Kesihatan Linggi

7 Februari 2014

Klinik Kesihatan Linggi

Macamana cecuti u olls??? We all huhuuuuu... Friday tak kemana duk rumah je... membuat routine semasa cuti ler...kekdahnya. Tengahari the boys gi solat Jumaat. Aryssa n me tidur pepetang layan Astro First citer PAKU. 

Then Saturday we all balik kg + Monday aku on leave (3.2.2014) itupun last minutes cos emak aku minta tolong hantar pi klinik. Mujur aku takde kerja urgent so dapatlah aku hantar Pn Halimah gi klinik amik results check-up dia 2 minggu lepas. Oleh kerana kg aku ni..sempadan Melaka NS. mudah jer...nak gi klinik NS ke Melaka ke. My mom prefer gi Klinik sebelah NS memang dah sejak dahulu lagi. rerekod dia pun ada kat sana. Staf kat situ pun dah kenal klinik mesra warga emas katanya itu berdasarkan apa yang tertulis kat sana yang aku sempat baca. Yalah kot! mesra warga emas aje...ke??? Tak berapa nak emas camno tu??? Lepas bfast aku pun gerak sampai lebih kurang 9.15am then emak aku letak kad dia kat tempat kad tak lama tu dpt no giliran.

Terkejut yang amat aku giler cepat tu... Tapi.....................   itu baru cek berat, & tekanan darah ghupernya belum masuk untuk consultan room yang jumpa Doktor/ Pegawai Perubatan lagi. ngeh!ngeh!ngeh!...so kena tunggu lagi da....


Kononya nak amik rambutan. tapi....cer tgk kat atas pokok jer...dah tinggal kulit daaa..dasar monyet punya monyet. Emak aku dah tak larat nak halau memonyet tu... Itulah nasib we all dapat saki baki jer...

Tompok ni actually kucing Angah aku tapi dia dah bagi kat Emak aku cos kat kg byk cik T. Time ni aku nak tidur si Tompok datang tumpang tidur sama.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MRS.A my blog my stori ©