Otai masih berbisa - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: Otai masih berbisa

20 Februari 2014

Otai masih berbisa

Nilah dia muka-muka pemain yang hadir masa tu dengan jersi terbaru - Gambar amik dari FB group STAD BATCH 92 

Selepas reunion ex-stad aritu Mr A dah! rajin pulak main bola. Ahad lepas 16.2.2014 game dekat KBS, Paroi. Seperti biasa team dia X-Stad. Team X-Stad yang ni most of them dari batch 90an. Game ni di antara X-Stad vs. Alamanda. This time aku datang sebab kesihatan mengizinkan. Last week pun ada game juga tapi sayang aku tak dapat joint my kids jer.. joint. 

Lagipun game kat KBS ni best cos banyak variety, cth anak-anak bebas nak main kat play ground, if nak jogging pun boleh then ada Astaka selesa untuk menonton. This time lebih ramai ex-Stadian yang datang so boleh ler...say hi! and tetanya khabar.

antara supporters dari kaum kerabat ngeh!ngeh!ngeh!

Last week yang games aku tak joint tu ex-Stad vs. Veteran Maybank kat padang Rahang square. Ermmm tapi aku pelik nape takde satu photo pun kat FB group tak dapat nak tengok camne kejadianya masa tu. Pelik memang pelik time aku tak datang pulak takde photo langsung ke aku yang tak jumpa. Sebelum tu my friend Ezza ada msg suh datang cos Aroz kata nak datang jumpa kengkawan. Sorry... aku tak dapat datang friends. Ezza yang selalu amik photo pun takde upload pape... huhuuuuhuhuu...

Jom layan gambar. Actually ada byk gambar STADIAN tapi tak bestlah nak upload cos bukan aku punya camera. Macam 3 kat atas tu aku amik dari FB group.(credit to Hasba Nizam).

break  time 1st half

sepupu sepapat

my biras & puteri Batrisya
siyesnya tgk photo holiday je pun
  


Sowi Along... takde photo cos blurr Aryssa sabotaj kekdahnya amik tapi pandang tempat lain


Harap-harap jadilah nak lawan Superlawak FC sure lagi ramai yang datang. Tunggu....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MRS.A my blog my stori ©