CNY tapi... - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: CNY tapi...

4 Februari 2014

CNY tapi...

Emak..emak... walaupun cina yang raya tapi emak aku masak macam hari raya melayu hokeh!!!!! Hahhaaaaa.... sesampai jer... as usual aku tanya mak masak apa mak??? takde pape gilah tengok kat dapur tu... bila tengok jer... aku dengan anak-anak berpandangan sesama sendiri sambil ketawa amboi! nenek macam hariraya la...

Ada nasi himpit dengan kuah kacang dan juga rendang daging. ermmmm yummy. Sedap seperti selalu. Masakan terbaik didunia tentulah masakkan dari air tangan ibu kita sendirikan...kan..kan...

Angah & famili dah balik on Friday tu yang mak aku dah ajak they all gi pasar bebeli apa yang patut. My kids n aku sampai on Saturday ready to eat jer...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MRS.A my blog my stori ©