Lazada Online Revolution - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: Lazada Online Revolution

8 Disember 2017

Lazada Online Revolution

As Salam and greetings to dear readers.

Lazada Online Revolution. 


Lazada Online Revolution Yyeayyyy!!!....... siapa suka shopping online??? Mrs. A percaya mesti ramai yang jawab ya. Kalau begitu jangan lepaskan peluang untuk shopping online dan ambil kesempatan sepenuhnya untuk shopping di Lazada Online Revolution sales  (https://www.lazada.com.my/online-revolution) yang telah pun bermula pada 11.11.2017 yang lalu dan akan berakhir pada 14.12.2017.

Bersesuaian dengan Lazada Onlive Revolution tersebut Lazada turut mengadakan Lazada Online Revolution Blogger Contest special buat para blogger untuk menyertainya. Walaupun contest ini telah hampir sebulan dilancarkan tetapi baru hari ini Mrs. A berkesempatan untuk turut serta. Alhamdulillah contest ini masih lagi berlangsung dan masih sempat lagi untuk para blogger yang belum menyertainya untuk turut serta.

Bak kata Lazada More Participants, More Winners!

Lazada Online Revolution
Online Revolution

Apakah barangan pertama yang Mrs. A beli online?

Actually Mrs. A ingat-ingat lupa apakah barangan pertama yang Mrs. A beli online tetapi setelah Mrs. A check semula email sambil sorting apakah barangannya itu then barulah Mrs. A ingat barang pertama yang Mrs. A beli online adalah handbag iaitu Alfio Raldo Blue Tote Bag pada Disember 2015.

Walaupun yang pertama bukan dari Lazada tetapi rentetan dari pembelian online tersebut Mrs. A terus yakin dan seronok membeli secara online terutamanya dari website Lazada. Percaya atau tidak apabila Mrs. A check semula barangan yang Mrs. A beli online kebanyakkannya adalah dari Lazada.

Jenis barangan yang dibeli online?

Actually Mrs. A tiada sebarang specific barangan atau jenis-jenis barangan tertentu yang Mrs. A beli online. Setakat ini pelbagai jenis barangan yang Mrs. A beli online selalunya bergantung kepada keperluan tak kira masa. Contohnya baru-baru ini Mrs. A nak beli gel Amani hah! gambar seperti di bawah ini. Tak menyempat-nyempat nak beli time tu baru 10.11.2017 belum bermula lagi online revolution sale lagipun lutut dah sakit tak boleh tunggu muahahhaaaaa.
Lazada Onlive Revolution Blogger Contest
kat Lazada pun ada
Satu perangai Mrs.A pula dan seakan satu kemestian Mrs. A akan cari di Lazada terlebih dahulu dan kemudian bandingkan harganya dengan lain-lain website samada di instagram ataupun FB. Ternyata dan terbukti harga di Lazada jauh lebih berbaloi-baloi daripada lain-lain website yang Mrs. A survey time tu. Lagi satu delivery di Lazada cepat dan boleh dipercayai serta terjamin.

Nak tahu tak Mrs. A order hari Jumaat [10.11.2017] dan hari Sabtu [11.11.2017] pagi dapat call dari Lazada delivery "kak hari ini kerja ke cuti sebab saya nak hantar barang ni". Hah! gel Amani ke? tanya Mrs. A. "Iya" katanya. Tapi Mrs. A minta dia deliver hari Isnin je sebab company cuti Saturday/ Sunday.

Kenapa shopping online? 

Selalunya disebabkan kekangan masa nak pergi shopping kompleks ataupun barangan yang nak dibeli tu nak kena pergi ke sana, sini, situ haish! leceh dan hassle. Bila ajak husband teman banyak alasan, bila ajak kengkawan kena set time dan dan belum tentu jadi. Penyudahnya order sahaja online settle problem. Alhamdulillah so far so good. Walaupun kekadang ada masalah tetapi berjaya diatasi.

Sewaktu bermulanya Online Revolution sales pada 11.11.2017 yang lalu Mrs. A telah membeli 3 barangan secara online melalui phone. Plannya nak beli satu aje tapi bila tengok tawaran harga yang berbaloi-baloi terus tiga jadinya ngeh! ngeh! ngeh! Kat bawah ni adalah ketiga-tiga barangan yang Mrs. A beli.

  1. Extendable Multi-functional 2- tier steel storage rack
  2. (12 Hook) convenient hanging steel pole rack for clothes and bag
  3. Sokano dust proof handbag rack organiser - pink
Lazada Online Revolution Blogger Contest
Ketiga-tiga barangan tersebut safely delivered
Alhamdulillah ketiga-tiga barangan tersebut telah selamat diterima dalam keadaan yang baik. Tempat gantung bag itu Mrs. A yang punya handbag yang berterabur telah cantik tergantung walaupun tak semua handbag Mrs. A boleh digantung kerana size yang besar gedabak tapi handbag yang comel-comel telah selamat tergantung kemas dan sedap mata memandang.

(12 Hook) ataupun tempat gantung baju dan lain-lain itu pula Mrs. A belikan untuk Along dan Adik. Benda tu telah selamat diletakkan dalam bilik orang bujang berdua tu. Mrs. A sendiri aje yang telah memasangnya tak perlu nak harapkan orang lain pun aka Mr. A tu.....

Samalah dengan extendable multi-functional 2-tier steel storage rack tu Mrs. A juga yang memasangnya dan yang ini sangat mudah untuk dipasang sambil tidur pun boleh. Mrs. A letak kat dapur bagi tersusun sikit barangan kecil-kecil remeh-temeh yang caca-merba kat dapur tu barulah nampak kemas.

Lazada Online Revolution sales apa tunggu lagi jom ler.. shopping.

15 ulasan:

  1. yeay!! tak sabo nk shopping lg ni

    BalasPadam
  2. banyaknyaaa benda nk diborong yaaa

    BalasPadam
  3. Baru je shopping Lazada semalam. Hari ni dah dapat email & sms kata satu barang dah on the way. Hihihi

    BalasPadam
  4. hii jmput join n meriahkan segmen GA kt sini

    http://www.raydahalhabsyi.com/2017/11/comeback-giveaway-by-raydah-alhabsyi.html

    BalasPadam
  5. Lazada mmg syiok, xsbr tgu 1212 sales. :)

    BalasPadam
  6. Selamat menyopink online.
    beli yang perlu aje.

    BalasPadam
  7. tak habis lagi ye contest ni. good luck Mrs.A

    BalasPadam
  8. Good luck.. semoga ada rezeki.

    BalasPadam
  9. Lazada memang menjadi pilihan utama untuk survey harga.
    So far puas hati dengan hasil 'tangkapan' di Lazada kann Mrs. A..
    By the way good luck Mrs. A ;-)

    BalasPadam
  10. kitew pon suke shopping kat Lazada. mmg memula plan nk beli satu je brg tp pastu mcm naik hantu pulak kikiki

    BalasPadam
  11. Memang ramai yang demam sale ni. hihi. btw all the best MrsA!

    BalasPadam
  12. jarang beli barang online.. so, sale baru2 ni pun macam x terkesan sangat.. hehehe

    BalasPadam
  13. Haha.. tak sempat nak beli tahun lepas.

    BalasPadam

MRS.A my blog my stori ©