Congratulations! Dear Niece a.k.a Jurukamera Family - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: Congratulations! Dear Niece a.k.a Jurukamera Family

19 Disember 2016

Congratulations! Dear Niece a.k.a Jurukamera Family

As Salam and greetings to dear readers.

Congratulations! Dear Niece a.k.a Jurukamera Family. Pasti semua yang terlibat dalam PT3 dah habis debar dan tahu result masing-masing. Begitu jugalah niece Mrs. A to be exact niece Mr. A iaitu anak sedara dia yang nombor tiga.

Panggilan manja dia kaklang Qehna walaupun dia jenis happy go lucky tapi kuat cembeng jugak orangnya. Dia jugaklah yang Mrs. A gelarkan jurukamera cos dalam banyak event family tanpa di suruh-suruh dia dengan rela hari akan snap sana, sini, situ gambar-gambar semua orang.

Hari ini keputusan PT3 dia keluar family semua okay aje dengan result dia adalah beberapa keputusan dia yang berjaya dapat A tapi tulah dia tidak begitu gembira cos katanya A dia target lagi banyak dari yang dia dapat tu. Haish! macam-macamlah Qehna ni syukurlah dengan result yang boleh dikategorikan baik tu. Takpe SPM nanti buat lebih baik ya!

Nah! share satu gambar selepas dapat tahu result tu...
congratulations!
Hurm... nampak sedikit muka kurang puashati di situ
Congratulations! Dear Niece a.k.a Jurukamera Family. Keputusan Qehna tu pada pendapat MakNgah dah cukup baik. Keep it up, dont give up nanti SPM buatlah jadi yang terbaik daripada baik itu ya!!! Semoga tercapai cita-cita yang diimpikan. In Sha Allah di mana ada kemahuan di situ pasti ada jalan.

Okay! itu sahaja nak share kisah Congratulations! Dear Niece a.k.a Jurukamera Family.




5 ulasan:

  1. apa2 pun tahniah!!! lps ni target utk SPM pula ya!

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah.. Berdebar2 mereka menantikan keputusan pagi tadi.

    BalasPadam
  3. Tahniah untuk niece tu. PT3 susah, so ada A tu dah kira bagus dah

    BalasPadam
  4. Tahniah!! PT3 susah... respect dgn budak zaman skrg =) Xpe SPM ada lg. Cayok!

    BalasPadam
  5. betul2 menggugat soalan2 PT3 dr PMR dlu.. apapun tahniah

    BalasPadam

MRS.A my blog my stori ©