AGM Kelab Sosial & Rekreasi Di Musim PKPP - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: AGM Kelab Sosial & Rekreasi Di Musim PKPP

18 Ogos 2020

AGM Kelab Sosial & Rekreasi Di Musim PKPP

Bismillahhirahmannirrahim...

As Salam and greetings to dear readers.

AGM Kelab Sosial & Rekreasi Di Musim PKPP. Kejadian pada 13082020 Mrs. A diminta menghadiri Annual General Meeting Kelab Sosial & Rekreasi syarikat atau bahasa melayunya Mesyuarat Agung Tahunan oleh Encik Bos di LRA Sg Terip. AGM tahun lepas di [SINI].

Mrs. A dapat tahu kena hadir AGM Kelab Sosial & Rekreasi ini pun last minutes. Petang Rabu tiba-tiba bos WhatsApp "esok you pergi AGMkan pukul 2 petang di Sungai Terip?" Terkejut kita hahahaa... Mrs. A dengan naivenya jawab "taklah bos itu yang terpilih sahaja I tak dapat apa-apa Memo pun. Dari apa yang I dengar hanya 10 orang aje dari bahagian yang tertentu yang kena pergi". "Ia... youlah yang salah seorang dari 10 orang tu, so esok you pergilah" kata bos. Kekdahnya Mrs. A pun kena la pergi dah arahan gittewww... Kehadiran kali ini terpaksa dihadkan kerana masalah ruang dewan yang terhad. Kuota untuk 60 orang sahaja untuk penjarakan sosial. Cukup-cukup korum kehadiran untuk menjalankan mesyuarat.

AGM Kelab Sosial & Rekreasi Di Musim PKPP.


AGM Kelab Sosial & Rekreasi Di Musim PKPP
Excited jumpa gang netball almaklumlah dah setengah tahun tak jumpa
AGM kali ini lewat dari sepatutnya disebabkan PKP. Objektif AGM adalah untuk membentangkan penyata akaun kelab dan aktiviti-aktiviti yang telah dijalankan sahaja. Kurang hangat sikitlah al-maklumlah tiada sebarang pemilihan atau undian untuk apa-apa jawatan mahupun pindaan perlembagaan, belum habis penggal lagi uols.

Penyata akaun dibentangkan seperti biasa oleh Bendahari selain daripada pemberitahun dan up-date aset-aset tetap, beliau juga up-date cash di bank yang dimiliki oleh KSR currently. Disebabkan PKP tak banyak aktiviti yang boleh dijalankan. Kebanyakkan aktiviti yang dirancangkan terpaksa ditangguh so kekdahnya banyak jugaklah cash yang masih tersimpan di bank gittewww....

Lain-lain cadangan adalah berkaitan khairat kematian. Ahli-ahli KSR sebulat suara bersetuju untuk memberi khairat kematian kepada waris ahli sekiranya berlaku kematian dengan amaun yang sama  jumlah disumbangkan oleh pihak syarikat. Semasa mesyuarat juga baharulah Mrs. A sedia maklum yang KSR SAINS dan KSR SAINS FC adalah dua entiti yang berbeza. KSR SAINS FC adalah milik syarikat dan dibiayai sepenuhnya oleh syarikat bukan milik kelab. Pada tahun hadapan dicadangkan supaya nama KSR tersebut digugurkan terus menjadi SAINS FC sahaja. So yang bukan ahli kelab dah boleh ler... pergi ke padang sokong pasukan bolasepak SAINS FC ya eh! tiberrr...

Ada juga beberapa lagi isu yang telah dibincangkan untuk dibawa ke AGM tahun hadapan sekadar bertanya pendapat dan survey bak kata Presiden Kelab. Isu-isu tersebut tidak dapat diputuskan pada AGM ini cause ianya memerlukan pindaan perlembagaan kelab dan juga undian ahli-ahli kelab so kita tungguuuu.... next AGM ya!

AGM Kelab Sosial & Rekreasi Di Musim PKPP.


AGM Kelab Sosial & Rekreasi Di Musim PKPP
Penjarakan sosial 
Alhamdulillah AGM berjalan lancar. Mesyuarat ditangguhkan lebih kurang pukul 4.30 petang. Tiada sebarang makan-makan ya. Ada..... tapi yang dah siap tapau so ambil sorang satu then balik terus. Tapi Mrs. A sempat jugaklah chit-chat dengan dua orang gang netball al-maklumlah dah lama tak jumpa so macam-macam story keluar ngeh! ngeh! ngeh!



13 ulasan:

  1. Alhamdulillah.Bab makan-makan tu comel je.

    BalasPadam
  2. Selamat bermeeting
    Takde pemilihan jawatan ke

    BalasPadam
  3. mrs A aktif sangat kan dalam kelab dan rekreasi sukan ni terbaik lah :)

    BalasPadam
  4. Agm selalu mesti ada makan-makan, kadang jika AGM syarikat besar proxy yang hadir siap berebut-rebut makanan.

    BalasPadam
  5. AGM SESEKALI MMG SERONOK KAN DAPAT JUMPA GENG BORAK2

    BalasPadam
  6. Terpilih pergi.
    Rasanya mesti hilang rindu jumpa rakan bola baling.

    BalasPadam
  7. Member aktif itu sebab terpilih.

    BalasPadam
  8. Lama dah tak meeting ramai2 camni secara fizikal.. :)

    BalasPadam
  9. Dapat elaun tak miting macam ni?

    BalasPadam
  10. Walaupun pkp tetap meriah aktiviti Mrs A

    BalasPadam
  11. Kira last minit kena attend ke ni? terpaksalah mengikut arahan boss. Sekarang ni banyak aktiviti terhad. Kira okay juga tu ada sediakan makanan :)

    BalasPadam
  12. sekarang ini semuanya agak terhad kan Mrs A.. Tak boleh terlalu ramai demi menjaga penjarakkan fizikal..
    Part makan tu pun memang dah mula dipraktikkan di banyak tempat.. Makan siap tapau.. Amik sorang 1 dan balik..

    BalasPadam

MRS.A my blog my stori ©