Road To KSR Mini Karnival - pt 3 - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: Road To KSR Mini Karnival - pt 3

12 September 2019

Road To KSR Mini Karnival - pt 3

Bismillahhirahmannirrahim...

As Salam and greetings to dear readers.

Road To KSR Mini Karnival - pt 3. Okay sambung lagi kisah netball [SINI] siapakah yang telah berjaya dalam selection untuk wakil team HQ pada penutup mini karnival yang telah reschedule pada 28 September 2019 nanti. Dalam selection yang kira-kira kurang lebih 25 orang hadir itu hanya 10 orang yang berjaya iaitu 6 orang dari Wing A, wing Mrs. A lettew... dan 3 orang dari Wing B. Oleh kerana team HQ bergabung dengan daerah Jelebu so seorang wakil dari daerah Jelebu awal-awal lagi telah menempah tempat.

Walaupun penganjur untuk pertandingan netball ini adalah pihak HQ tetapi ada juga syarat-syarat utama penganjuran ditentukan oleh EXCO KSR so kekdahnya penganjur pun kena follow syarat berkenaan seperti players HQ kena bergabung dengan Daerah Jelebu, Seremban dengan Rembau, Tampin dengan Kuala Pilah, dan Port Dickson dengan Jelebu. Tapi walaupun dah bergabung masih juga tak cukup players ha! so dibenarkan import players HQ yang tak terpilih tu untuk wakil daerah masing-masing maksimum 2 orang.

Yeayyy!!! Mrs. A terpilih uols tiberrr....

Road To KSR Mini Karnival - pt 3
Di suatu hari selepas training pi Pasar Malam
Road To KSR Mini Karnival - pt 3
5 ketul team HQ yang terpilih tudung merah tu Wing B #mudahterhibur
Ha! tapi itulah bukan senang nak mengumpulkan complete players pada hari-hari training yang telah ditetapkan itu. Abeh! camno sabar yolah! Sajalah nak bagitahu ni gambar-gambar yang Mrs. A share ni adalah hari-hari training yang berlainan tau haish! dah nama pun road to KSR Mini Karnival so banyaklah hari-harinya tak gittew....

Road To KSR Mini Karnival - pt 3
Road To KSR Mini Karnival - pt 3
2 orang dari kanan tu Wing B yang terpilih seorang kiri Jelebu tapi yang terpilih tiada dalam gambar huhuhu...
Road To KSR Mini Karnival - pt 3
Semua yang kat belakang tu team Daerah Seremban/Rembau time ni sama pulak hari we all training
Setelah seminggu rest baru semalam Mrs. A dan team neball HQ start training semula. Yang rest tu actually mereka yang tak terlibat dengan volley ball jer... termasuklah Mrs. A ngeh! ngeh! ngeh! cos ada beberapa player netball depa pun main volley ball jugak last  week depa concentrate training untuk games volley ball gamesnya last Saturday. Dah berentap pun tapi tulah takde rezeki nak menang. Takpelah team yang penting dapat experience next time cuba lagi.

Ha! yang ni gambar training semalam tapi incomplete jugak cos ada yang dah balik dan ada yang tak datang.

Road To KSR Mini Karnival - pt 3
Team HQ bergambar bersama coach.
Menjelang sebelum hari karnival nanti we all planning akan turun training 2 kali seminggu. Harapnya adalah hari-hari yang team HQ akan complete so bolehlah dapat gambaran sebenar rentak permainan we all. Ececerrr... gaya ngalahkan team netball Malaysia muahhahaaaa.... Okay itu sahaja nak share kisah Road To KSR Mini Karnival - pt 3






15 ulasan:

  1. Woah! Bestnya Netball: dah lama tak main ☺️

    BalasPadam
  2. tahniah MRS A! terpilihh. chaiyok chaiyokk

    BalasPadam
  3. semoga berjaya kak... org luar buleh tgk game tu ke?

    BalasPadam
  4. Bestnya bersukan main netball eh. Nad last mian netball waktu sekolah rendah dulu. Kalau nak suruh main lagi sekarang memang jadi patung la kat tengah-tengah tu hahah. Kaku dah tak reti. Sekali-sekala join activity camni memang syok Mrs A.

    BalasPadam
  5. ammvoiii.,
    majulah sukan utk mrs A .., hehehe

    BalasPadam
  6. Do your best and good luck team akak

    BalasPadam
  7. hebatlah geng2 mama main netball...

    BalasPadam
  8. terernya main netball. saya sejak dulu memang tak mreti. hmm

    BalasPadam
  9. dah mcm pemain bola sepak laa pulak ada import mengimport players hehehe

    BalasPadam

MRS.A my blog my stori ©