Birthday Aryssa Dan Aqil - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: Birthday Aryssa Dan Aqil

25 April 2018

Birthday Aryssa Dan Aqil

As Salam and greetings to dear readers.

Birthday Aryssa Dan Aqil.

Birthday celebration Aryssa dan juga Aqil a.k.a Adik pada tahun ini adalah di kampung Mrs. A iaitu di Lubok China. Kebetulan sangat tarikh yang nak buat celebration tu memang sama dengan date of birth mereka berdua iaitu pada Ahad lepas 22 April. 

Nak tahu tak? Eh! mungkin ada yang dah tahu bahawa Aryssa dan Adik berkongsi tarikh lahir yang sama iaitu pada tarikh 22 April cumanya Aryssa lahir pada tahun 2004 dan Adik pula lahir pada tahun 2006 iaitu dua tahun kemudian. Jadinya mereka berdua tu memang tak pernah lagi celebration birthday secara solo muahahhaaaa... Dah kebetulan tarikh yang sama sambut ajelah sekali nak oiii... jimat belanja gitew...

Alhamdulillah we all sambut kecil-kecilan sahaja among family members dan jiran terdekat terdiri daripada kawan-kawan mereka di kampung. Nenek buatkan mereka mee goreng, Mrs. A belikan KFC dan signature menu a.k.a cake birthday pula adalah sponsor daripada family MakNgah depa.
Birthday
Adik nape ko nyorok la pulok!!!

Birthday
Eh! budak kecik tu dia pun nak potong cake juga hehehe
Birthday
Masing-masing khusyuk menghayati makanan
Birthday
Jiran sebelah dan belakang rumah

Birthday
Organiser tak lalu nak makan bz layan tetamu la konon tapi wefie tetap on huhuhuhu
Sempena birthday Aryssa, Babah dia telah menghadiahkan seketul handphone [Oppo A37] Aryssa suka Oppo. Al-kisahnya handphone Aryssa telah hilang sewaktu jalan-jalan ke Genting Highland aritu. Walaupun Mrs. A tak berapa setuju cos Mrs. A dah plan nak bagi dia handphone Mrs. A yang lagi satu. Namun Mr. A berkeras nak belikan baru dengan cost ditanggung sepenuhnya oleh beliau so Mrs. A layankan ajelah.

Adik memang awal-awal lagi dah dapat hadiah in-advance so duk diam-diam sudah. Tapi dia berbunyi juga cos tak puashati hadiah Aryssa lebih mahal dari sport shoe Asics yang dia dapat. Hurm... macam-macamlah anak-anak ini bersyukur ajelah dari tak dapat apa-apa.

Aryssa Hani dan Aqil Hayyi semoga beroleh kejayaan di dunia dan juga di akhirat kelak. Itu sahaja nak share kisah Birthday Aryssa Dan Aqil.

7 ulasan:

  1. hepi belated birthday Aryssa dan Aqil!

    BalasPadam
  2. Happy belated birthday for Aryssa dan Aqil. Anak saya pun lahir bukan April 2 orang. Sorang 14 April, sorang lagi 18 April. Beza umur setahun 4 hari ja. Jarak dekatt.hehe

    BalasPadam
  3. Kecil-keclian pun yang penting -- Thoughts that counts! Happy besday all of you!

    BalasPadam
  4. Wow meriah! Happy Belated Birthday Arissa dan Aqil!

    BalasPadam
  5. Birthday anak saya jatuh tarikh yang sama tapi beza bulan dan tahun..tak jimat, kena sambut asing2 jugak..haha

    BalasPadam
  6. wahhh dpt hadiah hp tuuu hahhh pasni kn jg baik2 ya aryssa... happy belated birthday to u both

    BalasPadam

MRS.A my blog my stori ©