Jemputan Kahwin Anep Anak Tokey Joint Kitchen - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: Jemputan Kahwin Anep Anak Tokey Joint Kitchen

5 Julai 2017

Jemputan Kahwin Anep Anak Tokey Joint Kitchen

As Salam and greetings to dear readers.

Jemputan Kahwin Anep Anak Tokey Joint Kitchen. Last Sunday sebelum kembali bekerja Mrs. A sekeluarga sempat memenuhi jemputan kahwin Anep dan pasangannya Ieda. lagipun Mrs. A dah pulang sehari awal dari kampung iaitu Saturday petang cos nak avoid traffic jam. Kekdahnya Sunday kita pi la wedding Anep.

Jemputan kahwin
We all sibuk nak bergambar. Adik sibuk pi minum cendol
Actually Mr & Mrs. A friends dengan parents Anep iaitu Abang Mat dan Kak Yatie. Anep ini time kecik-kecik dulu sama-sama gi bercuti ke Jakarta.

Hah! itu kisah tahun 2004 kalau tak silap cos time tu Aryssa masih baby lagi umur dalam tiga empat bulan kot. Time pergi bercuti tu Aryssa tinggal tak bawak pun dia. Along je ikut dia pun masih kecil belum 2 tahun lagi umur dia. Anep pun budak hingusan time tu, suka sangat dia menyakat Along yang masih toddler.

Abang Mat dan Kak Yatie pun Mrs. A dah lama lost contact recently bertemu kembali iaitu bulan Ramadhan tahun ini. Restoren Joint Kitchen itu rupanya mereka yang punya barulah Mrs. A tahu setelah Mr. A dapat kontrak di area sana (Dataran Centrio, Seremban 2). Itu pasallah bila mai S2 jer... we all suka nak menjamu selera di Joint Kitchen lagipun food di Joint Kitchen banyak yang sedap-sedap belaka.

Majlis perkahwinan Anep ini diadakan di D'Cattleya, Senawang. Kat D' Cattleya ini selain dari pada shoplot dan bangunan office rupanya terdapat juga Hall untuk di sewa. Ini 1st time Mrs. A menjejakkan kaki di Elegance Hall, SECC Senawang. Selain daripada Elegance Hall apa yang Mrs. A perasan terdapat juga dua tiga lagi Hall yang berlainan namanya. Mungkin owner hall tersebut pun orang yang berbeza-beza.

Elegance Hall, SECC Senawang ini berada di block belakang dan tempatnya di tingkat satu. Kena naik tangga uols.

Jemputan kahwin
Time makan beradab sempat Mrs. A snap curi
jemputan kahwin
Souvenir majlis perkahwinan pun dah berinovasi no more telor-telor
Jemputan kahwin

jemputan kahwin
Sebelum pulang haruslah bergambar di banner ya...
Semoga perkahwinan Anep dan pasangannya kekal bahagia hingga ke Jannah. Meriah sungguh majlisnya mungkin juga sebab majlis tersebut masih di bulan Syawal iaitu 8 Syawal 1438 H. Nanti bolehlah letak nama anaknya Syawal. Eh! apalah yang ko mengarut nih! Mrs. A muahhhhaaaaa. Okay itu sahaja kisah Jemputan Kahwin Anep Anak Tokey Joint Kitchen. 

7 ulasan:

  1. sy pun dapat jugak ke kenduri kahwin anak kawan en suami...sekarang ni nak makin berubah dan jarang org balik bunga telur dah...

    BalasPadam
  2. CANTIKNYA MEMPELAI MOGA KEKAL BHGIA SELAMANYA...

    BalasPadam
  3. Kalau gift telur tak bertahan lama kan Mrs.A... Orang sekarang dah kreatif...

    BalasPadam
  4. saya suka kalau dapat gift kacang tu

    BalasPadam
  5. souvenior tu cantik.. sekarang orang dah jarang bagi bunga telur da ^^

    http://www.syahirahvaliant.com/2017/07/giveaway-nurul-friends.html

    BalasPadam
  6. LZ masih belum berkesempatan menjamu selera di Joint Kitchen walaupun majority our collegues suka buat event kat sini..

    Congrats Anep & isteri..

    BalasPadam
  7. Seronok tengok orang kawen kan MA...teringat ingat zaman kita kawen dulu dulu....eh! Haha...

    Semoga jodoh mereka kekal bahagia hingga ke syurga

    BalasPadam

MRS.A my blog my stori ©