Discharged - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: Discharged

30 Jun 2016

Discharged

As Salam and greetings to dear readers.

Alhamdulillah semalam Along dan Adik dah discharged. Fuh! lega tak payah beraya di hospital. Mrs. A tak menyumbang pun dalam urusan discharged depa semalam tu ngeh!ngeh!ngeh! semuanya Mr. A yang uruskan alhamdulillah mujur orang tua tu faham yang wife dia ni berkerja.

Time Mrs. A calling-calling apa citer katanya tengah prepared dokumen untuk discharged dan ambil ubat. Actually walaupun Along dan Adik dah discharge tapi mereka sebenarnya belumlah fully recovered. Masih perlu makan ubat on time sebab itulah doktor beri MC sehingga raya.

Menurut doktor MC itu adalah lebih baik buat mereka coz bila makan ubat akan jadi mengantuk dan perlu berehat kalau pergi sekolah mesti tak dapat tidur dan berehat. 

Mrs.A- sukaler tu... tak yah gi sekolah
Sukaler tu... tak yah gi sekolah
Harga yang terpaksa dibayar pulak bukanlah murah kalau dah sakit ni. Sebab itulah orang kata mencegah adalah lebih baik dari mengubati. Sesungguhnya sakit itu penghapus dosa-dosa kecil.

Okay! itu sahaja kisah discharged. Selamat menjalani ibadah puasa hari ke 25 buat readers. Semoga puasa kita hari ini penuh berkah.

4 ulasan:

  1. Wkmsalam. Mudah2an Along dan Adik cepat sembuh.
    Sekarang pun tengah cuti sekolah selama seminggu.

    BalasPadam
  2. semoga cepat pulih seperti sedia kala..bersabar dan jadi kuat tau!

    BalasPadam
  3. Semoga cpt sembuh.. Sbnrnye dorg sakit ape kak?

    BalasPadam

MRS.A my blog my stori ©