Not feeling well - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: Not feeling well

13 Mac 2014

Not feeling well

Sebenar-benarnya dari Monday lagi aku dah rasa sakit tekak, badan pun rasa lain macam sikit. Tak makan apa-apa ubat pun, then Tuesday petang after lunch rasa macam teruk sikit flu akulah running nose dahlah kat office takleh nak sumbat hidung nanti if bebudak office tengok sure kata buruknya perangai tak tentu pasal dapat title pengotor lak nanti. 

Adik my youngest son pun sama tapi dia senyap jer... tak komplen pape pun hurmmm...tak nak makan ubat ler tu cuma dia komplen hidung dia tersumbat. itulah akibatnya dik hoi! masa badan ko tengah panas lepas main ko pi teguk ais dah ler..tekak ko sakit.

ni ler...budak demam tu - susah betul nak amik gambar dia.
Tuesday night Adik & aku bertambah teruk flu memasing lelawan lagi amik tisu. Tu yang aku decided, Wednesday nak gi kliniklah bawa Adik sekali. Wednesday lebih kurang pukul 10.00am we all gi klinik aku yang drive hokeh! Babah as usual kerja somemore dia kena gi KL. Takpelah aku ok jer...drive sendiri. 


Pergi klinik yang we all suka dan selalu pegi jumpa Doc. then amik ubat. Ada gak ubat aku minta extra untuk Along & Aryssa sekali yelah stok ubat kat fridge pun dah takde. Doc. pun faham katanya dengan cuaca sekarang memang mudah kena sakit ni. Dia nasihat lebihkan makan buah-buahan dan minum air suam. Adik & aku dapat mc tapi 1 hari jer...hokeh!

Doa-doakan we all get well soon ya tak lupa juga doa untuk MH370 semoga ditemui segera. Amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MRS.A my blog my stori ©