Luahan Perasaan - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: Luahan Perasaan

24 Mac 2014

Luahan Perasaan

Aku pelik dan hairan: Kenapa ada orang pentingkan diri sendiri aje?
Aku pelik dan hairan: Kenapa ada orang malas seperti itu?
Aku pelik dan hairan: Kenapa orang tu tak terfikir dia membazir elektrik?
Aku pelik dan hairan: Kenapa orang tu tak berfikiran positif?
Aku pelik dan hairan: Kenapa? kenapa? kenapa?
Aku pelik dan hairan: Ko dah tahu no more tea lady boil ajelah till the max?

Supaya: Ramai orang akan dapat gunakan
Supaya:  Ko dapat pahala mudah
Supaya: Ko dapat ucapan terima kasih
Supaya: Ko berjaya menyenangkan dan gembirakan hati orang at least aku ni hah!

Ko dah kenapa Mrs. A pepagi dah! emo???
Kerana...kerana..kerana...
Aku adalah aku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MRS.A my blog my stori ©