Which one ya...??? - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: Which one ya...???

19 Mac 2014

Which one ya...???

Last week Sunday hujan dah mula turun alhamdulillah lebat juger...the best part pagi hingga ke malam. Mungkin musim hujan telah bermula... Sure akan ada kedengaran pula suara-suara manusia berkata "asyik hujan jer...bila nak berhenti ni???" ermmm...lumrah manusia tak reti-reti nak bersyukur. Semoga we all dijauhkan dari golongan yang tak reti bersyukur itu. In Sha Allah.

Today (16.3.2014) my kids tahu aku ada training netball tu yang they all banyak kali tanya tu Ibu pergi tak, pergi ke tak? expecially si Adik. Aku jawab tengoklah tak tau lagi rasa macam malas, hari hujan dik hoi! Ghupernya babah they all pun ada friendly match kat padang Rahang. Hubby pun tanya aku gi tak training netball, tak kot jawab aku rasa malas jer hujan. Then dia kata tak payah gi netball pergi padang Rahang jer..tengok friendly match Xstad.

If kat padang Rahang tempat penonton berbumbung so my kids tak kenalah hujan. If aku pegi training netball tu kat padang sekolah tu tempat berbumbungnya jauh dari padang netball tu sure my kids berhujan nanti. Itu yang aku tak nak lagipun Adik masih demam belum elok betul lagi, Along & Aryssa pun bebatuk & selsema tapi taklah teruk sangat cuma takut jadi teruk. Ermmm... actually aku 50-50 nak pergi ke tak ni? Finally aku ikut kata hubby gi padang Rahang.

Tapi sedih gak tu huhuuuuhu.. bila Ezza call tanya aku datang tak huhuuuhuu...rasa macam nak gi pun ada time tu. But then sorry gang aku tak datang yer.... for the sake of my kids. I have to make a wise choose. Amboi! macam masalah besar bangat pulak kekdah!nya. Lebih kurang pukul 5.30pm we all pun gerak gi padang Rahang dalam cuaca hujan hokeh!

Gegambar masa games satu pun takde.. huh! sedeh! baik Along maupun Aryssa banyak kali aku suh amik tapi depa tak layan, aku tak koser la pulak haish... Lepas habis games tu hubby aku suruh aku & kids gi Nelayan Seafood dia kata kita makan kat sana, adalah 2-3 orang friends yang joint sekali.

Nelayan Seafood ni kira top jugaklah kat Seremban ni... pernah masuk dalam rancangan "Jalan-Jalan Cari Makan" masa tu hosnya Maria Tunku Sabri tak silap aku. Restoran ni memang dah sedia ada top pun walaupun sebelum masuk rancangan tu ya. Mungkin sebab restoran ni dah lama wujud tu yang ramai orang Seremban tahu. Restoran ni kira port hubby aku ler...lelepak dengan gang-gang dia.

Kat sini adeler...seketul 2 gambar yang diambil oleh Along.


Hi! I am Zikry hihiiiii... (anak Hasba)



Memasing dengan chicken chop.

Selfie la sangat ko Along...

Kalau nak ikut aku memang malas nak keluar, tapi..tapi..tapi kesian kat anak-anak they all perlu ruang untuk bersuka ria, jenjalan so aku tak bolehler..ikut perasaan aku jer...kenalah fikirkan untuk anak-anak juger. So layannn....selagi boleh asalkan they all happy.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MRS.A my blog my stori ©