Along dan Keputusan SPM 2019 - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: Along dan Keputusan SPM 2019

6 Mac 2020

Along dan Keputusan SPM 2019

Bismillahhirahmannirrahim...

As Salam and greetings to dear readers.

Along dan Keputusan SPM 2019. Seperti yang kita sedia maklum keputusan SPM 2019 dah pun diketahui semalam. Kiranya debaran anak-anak yang tunggu result SPM tu dah pun tamat erm... bukan setakat anak-anak je mak-mak pun sama jugak berdebar.

Semalam Along pergi ambil keputusan dia tu sendiri-sendiri je mak/paknya tak pergi pun huhuhuu... lagipun Along yang cakap dia nak ambil keputusan dengan kawan-kawan dia. Ibupun okay jer... lagipun bila difikirkan balik masa zaman Mrs. A kecik-kecik dulu sama je pergi ambil result exam semua pun sendiri-sendiri je dengan kawan-kawan tak macam zaman la... nih! mak/pak yang over eh! ialah zaman dah berubahkan yang baik kita jadikan teladan yang buruk kita tak payahlah ikut ha giteww...

Amvoiii panjangnya intro walhal nak cerita keputusan SPM je pun. Alhamdulillah syukur ya Allah keputusan SPM Along sangat menggembirakan mak/paknya. Tahniah! Along ibu happy dengan result Along tu tak kisahlah walaupun tak dapat banyak A tapi ibu tetap bersyukur dan happy. Tak sangka sangat keputusan Along lebih dari expectation ibu.

Along dan Keputusan SPM 2019

Along dan Keputusan SPM 2019
Gambar ni Mrs. A screenshoot dari WA status Along hiks! 
Tahniah! Along dan kawan-kawannya. Terima kasih yang tak terhingga buat cikgu-cikgu yang sudi mengajar Along dengan kelas-kelas tambahan. Kelas tambahan di sebelah petang dan juga kelas tambahan malam di rumah cikgu. Begitu juga dengan cikgu tuisyen Along terima kasih banyak Mrs. A ucapkan budi kalian hanya Allah yang mampu membalasnya.

Along lepas ni kena fikir masak-masak nak sambung belajar bidang apa yang dia betul-betul minat ibu dan babah akan tetap support dari segala segi. InSyaAllah.

Tahniah juga Mrs.A ucapkan buat anak cousin Mrs. A dan juga anak-anak kawan-kawan yang sama-sama ambil keputusan SPM 2019 semalam. Terimalah seadanya apa juga keputusan anak-anak kita tak perlu kecewa dan frust sangat jika keputusan tidak seperti yang kita harapkan pasti ada hikmah disebaliknya.



22 ulasan:

  1. Tahniah! All the best utk next level!

    BalasPadam
  2. tahniah buat along... dana dulu masa sekolah pun pergi amik result sendiri kak... patutla semalam masa nak amik aiyan pelik tengok penuh kereta kat parking baru teringat mesti mak pak pi amik result spm anak... belakang sekolah aiyan ada sekolah menengah

    BalasPadam
  3. Tahniah.. semoga terus cemerlang..

    BalasPadam
  4. Tahniah. Moga cemerlang dunia & akhirat, menjadi anak soleh kebanggaan ibu ayah, insyaAllah..

    BalasPadam
  5. Tahniah Along!
    Semoga terus cemerlang.

    BalasPadam
  6. Tahniah Along.
    Moga Along berjaya ke menara gading pula aamiin.

    BalasPadam
  7. Tahniahh!! bestnya dapat result bagus... :) ;)

    BalasPadam
  8. tahniah along. semoga lebih beraya di masa depan

    BalasPadam
  9. Tahniah, Along! Selamat melanjutkan pelajaran nanti...

    BalasPadam
  10. Tahniah! All the best di peringkat seterusnya 💪🏻😀

    BalasPadam
  11. wahhhhh Anak Sulung Mrs A dah habis SPM rupanya. Tahniah Along! Takpe ape pon keputusan tetap membanggakan mak ayah. Yang penting ilmu ADAB kan Mrs A ? hehehe

    BalasPadam
  12. TAHNIAH ALONG! SELAMAT MELANGKAH KE ALAM DEWASA DAN SELAMAT BERJAYA!!!

    BalasPadam
  13. tahniah along, tahniah juga pada kedua ibu dan bapanya..

    BalasPadam

MRS.A my blog my stori ©