Farewell To Head of HR & Admin Department - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: Farewell To Head of HR & Admin Department

26 September 2019

Farewell To Head of HR & Admin Department

Bismillahhirahmannirrahim...

As Salam and greetings to dear readers.

Farewell To Head of HR & Admin Department. Sobs..sobs..sobs.. pagi tadi 26092019 seluruh warga SAINS berasa sedih dan kehilangan cos head of HR & Admin department telah dengan rasminya akan berhenti dari SAINS eh! [over nau-nau ko Mrs. A hoi! muahahaaaa...]

Actually Mrs. A pun tak pasti apakah perasaan sebenar warga SAINS cuma bagi Mrs. A sedihlah jugakkk... cos Mrs. A kira okaylah juga dengan head of HR & Admin tu. Tapi rasanya di mana-mana pun akan ramai kurang suka dengan sesiapa sahaja yang berada di position tersebut. Kategori position panas nih! kalau bukan di tempat lain pun yang pasti ditempat kerja Mrs. A ni position tersebut memang berada pada level kerusi panas ha! gittew.

Walaupun pada mulanya management bercadang hendak mengadakan dua majlis farewell satu khas untuk management sahaja dan satu lagi bersama warga SAINS yang di HQ mahupun di daerah-daerah yang dijemput tapi dalam Senior Management Meeting baru-baru ini meeting telah memutuskan untuk diadakan satu sahaja majlis farewell dan dihadiri oleh semua demi penjimatan kos katanya. #costsavings

Majlis tersebut telah diadakan di Bilik Latihan, HQ. Jom layan gambar yang sempat Mrs. A snap ngeh! ngeh! ngeh!

Farewell To Head of HR & Admin Department
Farewell
Haruslah gambar cik puan blog dulu ngeh! ngeh! ngeh!
Farewell
Yang diraikan sedang memberi sepatah dua kata-kata terakhir
Farewell
Simbolik sebelum jamuan makan Haji RA memotong pulut kuning.
Farewell
Pengarah dan HJ RA apalah yang depa dua tu cakap agaknya
Farewell
Seat tak banyak so siapa yang bertuah dapatlah duduk ehh!
Farewell
Abam-abam SAINS
Farewell
Pulut kuning by Ayu, Finance
Alhamdulillah majlis berjalan dengan lancar dan mewah sungguh dengan segala makanan. Syukur alhamdulillah rezeki dikongsi bersama. 

Buat Hj RA, Mrs. A doakan semoga bertambah maju jaya di tempat kerja yang baharu. Terima kasih banyak juga diucapkan di atas segala tunjuk ajar dan budi baik kepada kakitangan selama berada di SAINS. Terima kasih yang tak terhingga kerana sudi memaafkan kesalahan kami semua. Mrs. A pun sama memaafkan jugak segala kesalahan Hj RA pada Mrs. A ehh!

Benarkah employees don't leave companies, they leave managers??? Farewell To Head of HR & Admin Department.



12 ulasan:

  1. Sedih bila ada office mate yg berhenti atau berpindah.. klu baik dan rapat lagi lah rasa semacam.. moga Mrs. A terus maju di tempat baru..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Adeh! bukan Mrs. A punya farewell ler...
      Hurm... sedeh! tak baca ler nih!



      Padam
  2. Terima kasih Hj RA kerana sudi memaafkan kami walaupun masih terkesan di hati LZ, huhuhu..

    BalasPadam
  3. jawatan panas heehehe. Selamat maju jaya ya kpada yg berkenaan. Adoiii MRS A! hahaha kelakar la akak komen dkt atas tu. Tu lahhh bca tak hbis :')

    BalasPadam
  4. kat mana-mana memang kebiasaan ini jawatan panas yang buat ramai panas hati. Tapi sebenarnya kalau fikir balik...org yg panas hati tu sebab bermasalah. Kalau dia ok...mesti HR tu ok kan.

    BalasPadam
  5. Tertarik dengan pulut kuning tu hehe

    BalasPadam
  6. Nak sesuaikan diri dengan pengganti tu yang ambil masakan MrsA.

    BalasPadam
  7. Yup, mmg susah jadi HR - tersepit di antara management dgn staff. Tapi kalau rajin buat engagement dgn staff, & adil dgn semua pekerja, Insya-Allah ok tu.

    BalasPadam
  8. comei je pulut kuning tu kak...
    sedikit sebanyak mesti ada rasa sedih

    BalasPadam
  9. wahhh pindah tempat kerja baru tentu lg besar pangkatnya, kan? hehehe

    BalasPadam

MRS.A my blog my stori ©