Selamat Hari Raya Aidil Adha 1439 H - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: Selamat Hari Raya Aidil Adha 1439 H

21 Ogos 2018

Selamat Hari Raya Aidil Adha 1439 H

Bismillahhirahmannirrahim...

As Salam and greetings to dear readers.

Selamat Hari Raya Aidil Adha 1439 H

Selamat hari raya Aidil Adha a.k.a hari raya Korban buat readers My Blog My Stori, tak lupa juga rakan-rakan blogger sekalian. Kepada yang melakukan ibadah korban alhamdulillah semoga ibadah korban kalian diterima hendakNYA.

Selamat bercuti juga Mrs. A ucapkan kepada mereka yang ambil peluang sambung cecuti tu. Kalau drive pulang ke kampung atau pergi bercuti ke mana-mana tu berhati-hati di jalan raya ingatlah orang-orang yang tersayang. #pesananuntukdirisendirijuga Mrs. A memang ambil cuti extra 2 hari iaitu Thursday & Friday cos ikut planning side Mr. A nak pergi wedding invitation konvoi konon-kononnya. Haraplah dipermudahkan. Kalau ikutkan Mrs. A tak plan pun nak amik cuti extra tapi ini last minutes punya plan. Amik jugalah dan mujurlah boss dah approve.

Kebiasaanya hari raya Aidil Adha Mrs. A pergi beraya rumah mak dan parents in-laws je tak lupa juga ziarah kubur. Kalau ada buat korban ataupun join korban barulah join sekaki itupun jarang yang pompuan pergi biasanya Mr. A aje yang turut serta part nak menolong sembelih-sembelih tu.

Dikesempatan ini juga Mrs. A nak minta maaf di atas segala salah dan silap dari segala segilah iaitu samada tutur kata yang menyinggung perasaan mahupun penulisan yang membuatkan readers mahupun rakan blogger berkecil hati.
Ramainya umat manusia di padang Arafah.
Macam manalah di padang Mahsyar nanti pasti lebih ramaikan?
Melihat lautan manusia di padang Arafah tu [dapat dari grup WA] terfikir-fikir juga di Padang Mahsyar nanti tak mampu rasanya Mrs. A nak mencari orang yang perlu untuk Mrs. A minta maaf. Jadinya Mrs. A sekali lagi mohon maaf zahir dan batin DAN sesungguhnya tak perlu cari Mrs. A cos dengan ikhlasnya Mrs. A dah maafkan semua orang. 😊😊😊

Selamat Hari Raya Aidil Adha 1439 H a.k.a hari raya Haji a.k.a. hari raya Korban. "berkorban apa saja harta ataupun nyawa, itulah kasih mesra, sejati dan mulia". eh! ternyanyi pulak!

14 ulasan:

  1. Selamat Hari Raya Aidil Adha..

    BalasPadam
  2. Selamat Hari Raya Aidil Adha untuk Mrs A and family.

    BalasPadam
  3. SELAMAT RAYA KURBAN MRSA N FAMILI MAAF ZHR BTN..XDPT JUGA EMEL MRSA..KALAU ADA FB ADD FB KAK YA

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  5. selamat hari raya juga Mrs A.. sini tak meriah mcm hari raya puasa. lama xsinggah busy :)

    BalasPadam
  6. jemput singgah..dan done follow sini!

    https://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/

    BalasPadam
  7. Kan.... kalau tengok gambo tu mcm seram je, nampak sesak betul tu tp insyaallah Allah tu tak akan mensia siakan tetamunya, pasti ada tempat utk kita.

    Sama samalah kita saling memaafkan

    BalasPadam
  8. eh sama lah kita cuti juga kamis jumaat tu ;-) salam aidil adha...

    BalasPadam
  9. Tak sempat ucap selamat hari raya

    BalasPadam

MRS.A my blog my stori ©