Segmen Jom Tambah Follower Blog 2016 - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: Segmen Jom Tambah Follower Blog 2016

8 Januari 2016

Segmen Jom Tambah Follower Blog 2016

Segmen Jom Tambah Follower Blog 2016

Sempena di hari Jumaat yang barakah ini Mrs. A nak joinlah Segmen Jom Tambah Follower Blog 2016 yang dianjurkan oleh sifu blogger saudara Hasrul Hassan. 
Klik


Harap masih sempat, semalam Mrs. A tengok dah ramai yang joint lagipun ada dinyatakan di entry tersebut closed kalau dah cukup 80 orang.

Ada beberapa langkah yang perlu dilakukan untuk menyertai segmen tersebut pertama tulis entry pendek lebih kurang seratus patah perkataan berkaitan blog sendiri, siapa anda dan apa yang mahu dicapai menerusi blog pada tahun 2016 ini.

Okay mari kita mulakan, tujuan Mrs. A berblog adalah untuk kepuasan diri sendiri, sebagai diary bergambar dan juga untuk bahan bacaan anakanak Mrs. A. Baca entry lama-lama, nanti teringat oh! dulu aku pernah pergi sini dengan dia la... oh! aku pernah makan ni... eh! tak sangka aku yang tulis nih! cenggitulah lebih kurang. Yang baik boleh dijadiakan teladan dan yang buruk wajib dijadikan pengajaran dan sempadan. Kalau boleh buat duit lagi baguskan unfortunately Mrs. A ni tak serius sangat dan ada penyakit 'M' tu yang tak dapek den nak nolong.

Apa yang ditulis? Apa yang Mrs. A tulis kebanyakkan hal-hal yang bersangkut-paut dengan diri Mrs. A aje bak kata omputih personal life. Kekdahnya blog ini takde specific niche. Blog rojak, all in one. Sekejap citer cats, sekejap citer kids, sekejap citer Kpop haish! pendek kata suka hati aku ajelah ini blog aku. Cuma kadang-kadang tu ada jugalah pasal isu-isu semasa dari pandangan diri sendiri takdelah kupasan yang berat-berat seperti Dr. M yang menulis.

Apa yang nak dicapai menerusi blog pada tahun 2016 dah joint segmen ini mestilah nak tambah follower kanssss... okay itu salah satu. Lain-lain nak buat sebenarnya dah lama nak buat tapi tak bersungguh contoh nak buat loading time blog laju dan laju lagi samada di phone mahupun desktop/ laptop. Bila melayari blog melalui phone blog Mrs. A banyak kekurangannya salah satu contohnya Nuff tak muncul pun, kat pc ok jer.. walaupun dah buat tapi tak jadi pun. Eh! oklah macam dah lebih seratus perkataan jerr..

Kepada sesiapa yang terasa nak joint sila klik banner di atas for more details.


16 ulasan:

  1. SALAM KENAL..DONE FOLLOW HERE..folow me back plss ^_^

    BalasPadam
  2. Selamat berjaya pada tahun 2016. Terus suksess

    BalasPadam
  3. jom join segemen ni kita tambah rakan.. dan semoga berjaya mencapai matlamat tahun 2016

    BalasPadam
  4. Assalam. Saya pun teringin nak join tapi tunggu dululah. Gud luck to you.

    BalasPadam
  5. All the best ^^ singgah dr segmen yg sama ^^ jput singgah http://kimchaa.blogspot.my

    BalasPadam
  6. as salam
    dri segmen sama, follow sini dengan ikhlas

    BalasPadam
  7. salam perkenalan..;)
    husna dtg dari segmen yg sama..

    BalasPadam
  8. hai gud luck awak :) saya dari segmen yg sama, sy singgah dan follow.ada masa visit blog saya.tq

    BalasPadam
  9. Assalamualaikum… Abam Kie datang dari segmen yang sama. Tersuka tanpa sengaja kat blog ni jadi abam folo lah ye. #172.

    http://www.zukidin.com/2016/01/segmen-jom-tambah-follower-blog-2016.html

    BalasPadam

MRS.A my blog my stori ©