Tukar Plan - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: Tukar Plan

16 April 2014

Tukar Plan

Tukar Plan.

This week plan nak balik kampung unfortunately cancel. Tukar plan kenapa ek? Ermmm...takde sebab khusus pun cuma malas nak drive and ankle aku tak fully recovered lagi. Saturday petang ada training netball but then sebelum tu ex-Stadian ajak praktis bowling kat Seremban town. Praktis la..sangat huhuuuhu... Sorrylah ye..kengkawan ankle aku sakit daaa... so tak dapeklah nak joint.

Actually aku berkira-kira nak tarik diri jer...dari bowling tu cos tempat sudah tukar, nun kat Nilai hah! they all kata Nilai jer...tak jauh mana. Huh! jauh la...dari Seremban. lagipun my other half tak berapa nak setuju aku join bowling tu dari awal lagi, but then haku! nak jugak...  ermmm...wife zaman moden cenggini gayanya yer...Dikhabarkan tempat bowling kat Seremban tu air-cond dia tak berapa nak sejuk, hangat giler. just imagine if time tu ada 30 teams then times 4, plus family members dah  beratus jumlahnya. Setelah beberapa kali they all main kat situ memang hangat cuma terasa kipas jer... masa tu they all tak ramai mana pun dah hangat cenggitu. Walaupun AJK alumni dah discussed dengan pihak berkenaan tapi keadaan tak berubah. Kekdahnya tu yang tukar tempat.

So In Sha Allah event tu akan diadakan di sini
Tukar Plan

Tukar Plan.

Back to citer netball kat Paroi Center Court, aku sampai pun dah lambat dalam 5.45pm macam tu. Aku habiskan tengok Running Man dulu kat TV2 ngeh!ngeh!ngeh!. My kids yang beria sangat nak peginya pun cepat la ibu, cepat la ibu. Sesampai jer...they all tengah rancak mainnya ex-STAD vs. Usahanita.

Tukar Plan


Tukar Plan
Aryssa play badminton without partner
 
Tukar Plan
Tukar plan so jadi penonton ajelah

Salute aku kepada AJK-AJK Alumni ni...cos after this (after maghrib) they all ada final meeting for bowling. Afternoon bowling then netball then meeting bowling...huhuuuhuuuuu... cayalah. All the best to the AJK. Semoga event bowling nanti akan dipermudahkan dan berjalan lancar.

Jumpa di sana, Dream Bowl, Airport Sport Complex, Nilai.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MRS.A my blog my stori ©