We love you Babah! Happy Birthday..!!! - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: We love you Babah! Happy Birthday..!!!

30 April 2014

We love you Babah! Happy Birthday..!!!

Sorry!!! saya terlupa.... Itulah jawapan aku bila my hubby tunjukkan birthday msg yang dihantar oleh kawan dia. Morning time we all menghantar our kids to school. Huuhuuhhuu... ralatnya haku!!!!. time tu juga aku cakap dengan kids. Today (29.4.2014) Babah birthday la...jom kita nyanyi happy birthday untuk babah so we all pun nyanyi berempat bersama-sama. 

Alahai kesian laki aku bini dan anak-anak tak ingat birthday dia. Walhal beberapa hari jer... selepas birthday Aryssa & Adik tu.. selalunya we all sambut sekali but this year aku memang tak berapa kisah sangat patut pun kawan ofis aku kata ko memang tak guna kak. hahahhaaaa...

Maka tengaharinya untuk mengurangkan rasa bersalah aku tu.. Aku telah membeli kek untuk dia. Time lunch hour sambil aku gi lunch kat Aeon tu aku singgah kat SR beli kek flavor carrot. Boleh tu ikut citarasa aku. Yalah nak surprisekan??? Takkan nak tanya dia pulak nak beli kek apa. Dah tempah seketul tu suh SR tulis, then bayar time nak bawa balik office haru betul takde paper bag. Ermmm..sejak bila pula SR dah tak gune paper bag ni... Aku tanya my friend dia pun tak pasti bila masa dah tak guna paper bagnya. Bersungguh ler... aku membawa kek tu sempat singgah bank lagi tu... membawa keknya.

Ini ler...ghuper carrot cakenya
Time balik kerja aku sesenyap jer...letak kek kat seat belakang. Ingatkan dia tak perasan cos leka jer...aku tengok dia phone bila aku dah duduk jer... dia pun eh!eh! ada kek la...huh! huhuuhuuu ada.. kek... kaaaataaaanya. Then amik kids kat tempat ngaji they all pun kecoh fuyyooo...kek birthday babah la.. boleh pulak Along tanya kita nak buat kat mana Ibu? Kat rumah kita jer...kita sekeluarga aje. Oh! ingat nak buat kat Jiboi tadi. Amboi ko along ingat babah ko tu kanak-kanak macam ko.

Sesampai jer...rumah tak lama tu we all pun celebrate sambil nyanyi lagu besday then babah cut the cake.

Semoga dikurniakan kesihatan yang baik dan dilimpahi rezeki yang melimpah ruah dan mencurah-curah sebagaimana hujan lebat yang turun ke bumi. Amin...
Adik..adik napeler... ko suka wat funny face ha!..
He!he!he!  ibupun nak enterframe jugak.
Walaupun setakat potong kek sesama we all pun jadilah. Adalah juger...signatured untuk DOB kepada orang yang sambut birthday itu. Apa yang penting adalah ingatan kita kepada mereka.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MRS.A my blog my stori ©