Go Green - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: Go Green

25 Oktober 2013

Go Green



Program Go Green ni anjuran sekolah anak aku dengan kerjasama MPS dan North Elegance. Kejadiannya dah! lama gak der...5.10.2013 Sabtu. This week bz bangat so that is why blog tak update. Petang ni gigih juga aku nak update. Citer pasal go green ni antara xtvtnya adalah "menanam pokok" masa hari tu tanam kat sekitar kawasan sekolah.Parents digalakkan menanam pokok ye... buat xtvx bersama anak-anak. Membuat Mural Go Green. Pertandingan mewarna kanak-kanak dan ada pameran oleh SWM/ Perbadanan Pengurusan Sisa Pepejal.





Aku joint program ni coz anak aku Aryssa tu masuk pertandingan mewarna. Sekolah pilih dalam 200 orang darjah 2 hingga 6 siapa yang hendak masuk pertandingan tu. So tu yang Aryssa beria masuk. Along tak nak masuk memula Along kata dia pun nak joint last minit dia kata tak jadilah ibu...errmmmmm... suka hatilah Along.

Hari Sabtu tu pepagi lagi Aryssa dah bangun semangat nak gi mewarna. Aku pergi dulu dengan Aryssa. Aku tinggalkan Adik dengan Along bersama babahnya coz Along tak bangun lagi, Adik pulak tak mandi lagi. Lagipun takut lambat registration pukul 8 pagi. Btw start mewarnanya pukul 9 hingga pukul 10 untuk tahap 1 then tahap 2 pukul 9 hingga pukul 11. Aryssa kategori tahap 1.

Along baju belang tengah chitchat dengan kawan dia sedang mewarna

Adik baju belang dengan gang-gang dia
Sementara Aryssa tengah asyik mewarna tu. Aku calling-calling yang kat rumah dah ready ke belum aku kena amik they all. Coz babahnya biasalah ade urusan kerja sabar yolah. Sekejap je pun aku dah berjaya mengimport Along & Adik.

Hadiah-hadiah adalah dari no 1 hingga 15 setiap kategori. Unfortunately Aryssa tak menang. Dia pun dah agak coz time dia color tu macam malas-malas je tak beria sangat pun aku tengok. Takpelah Aryssa adat bertanding macam tu ler... Gambar tak berapa nak cantik amik dengan tablet daaa.... Gambar hadiah ntah kenapa tunggang terbalik so tak boleh ler... nak upload.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MRS.A my blog my stori ©