R.I.P : Comot

January 12, 2017

As Salam and greetings to dear readers.

Akhirnya Comot pergi juga. Rest in peace dear Comot. Bak kata emak Mrs. A "dah sampai hukumnya mungkin mati itu adalah yang terbaik buat dia." Lagipun ko kan dah usaha ubatkan sakit buasir Comot tu". 

Itulah Comot dah cergas selepas surgery buasir [SINI] dia tu, dah aktif tapi tiba-tiba satu petang tu Mrs. A tengok dia dah monyok dan tak nak makan. Belum sempat Mrs. A nak bawa semula ke klinik pagi esoknya time nak bagi makan tengok Comot dah terbujur kaku tak bernyawa. Sob..sob..sob...

Comot the cat
Tinggal kenangan Comot time gurau-gurau dengan Mrs. A
Comot the cat
Tinggal Kenangan
Tapi Adik ada kata mungkin sebab telinga dia sakit sebab kat dedua belah telinga dia macam ada jangkitan. Comot tak sempat balik kampung semula, Comot tak sempat buka jahitan lagi. Comot rest in peace 6 Januari 2017.

R.I.P : Comot.

You Might Also Like

14 comments

  1. DAH SAMPAI MASANYA TU HANYA SEBAB ALASANNYA...TAPI AMAT SEDIH HLG YG DISAYANG

    ReplyDelete
  2. sedihnya. walaupun seekor kucing. :(

    ReplyDelete
  3. Ajalnya dah tiba.. Xpe kak.. Skurangnya akak dah cuba yang terbaik untuk merawat comot.. allah lebih sygkan comot..

    ReplyDelete
  4. kucing bukanlah hakmilik kekal., ngeh ngeh2

    ReplyDelete
  5. RIP comot. Sempat juga dia dtg menghiburkam Mrs.A sekeluarga.... insyaAllah bnyk pahala sepanjang menjaga dan merawatnya..

    ReplyDelete
  6. RIP comot. xsangka kucing pun boleh terkena buasir ye.

    spitoutkata.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. setiap yg bernyawa pasti akan merasai mati..

    ReplyDelete
  8. Rest in peace dear Comot.

    ReplyDelete
  9. kesian tgk kucing kalau mati.. jgn sedih2

    ReplyDelete
  10. alololo cian nyer good bye comot...

    ReplyDelete
  11. Kita ni bila dah bela kucing, kalau dia mati aduhai sedihnya tak boleh nak ceritalah...

    ReplyDelete

Top Commenters

Shout Me