Salam Aidil Fitri 1442H - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: Salam Aidil Fitri 1442H

15 Mei 2021

Salam Aidil Fitri 1442H

Bismillahhirahmannirrahim... 

 As Salam and greetings to dear readers.

Salam Aidil Fitri 1442H. Raya tetap raya walaupun PKP 3.0 eh! 😁😁😁. Tak boleh ziarah rumah ke rumah katanya. Takpelah tapi pastikanlah kita kekalkan suasana hari raya tu. Solat raya kat rumah sendiri pun boleh, berbaju raya dan sediakan jugak juadah raya lepas makan-makan kita selphi selpot ha gittewww...

Sekejapan aje dah 3 Syawal 1442H. Selamat hari raya Aidil Fitri buat readers blog mrsablogstori serta maaf zahir dan batin. Meh! lah Mrs.A belanja seketul dua gambar raya PKP 3.0

Salam Aidil Fitri 1442H.

Aidil-fitri
01 Syawal 1442H the A family bergambar bersama Abah (father-in-law)

Aidil Fitri
Family photo di pagi 1 Syawal

Aidil Fitri
💓S

Aidil Fitri
Aryssa

Aidil Fitri
Girls thingy 😝

Aidil Fitri
Adik and Along - 2 Syawal 1442H 

Aidil Fitri
Aryssa pun nak jugakkk - 2 Syawal 1442H

Salam Aidil Fitri
Last sekali kasi chancelah ya puan blog ber #ootd raya 😝

Selamat hari raya Aidil Fitri serta mohon maaf zahir dan batin juga kepada rakan-rakan bloggers. Bersyukurlah kita semua walaupun berhari raya di musim PKP 3.0 tetapi kita masih dikurniakan rezeki untuk berhari raya bersama keluarga kecil kita. (harapnya begitulah). Apalah sangat nak dibandingkan PKP 3.0 dengan keadaan rakyat Palestin tak gitu. 

Salam Aidil Fitri 1442H. Syukuri apa yang ada itulah bahagia.




24 ulasan:

  1. Salam Aidilfitri juga Mrs A.

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah kita masih boleh raikan Syawal dengan aman.

    Selamat hari raya mrs A.

    BalasPadam
  3. Selamat hari raya mrsA😁

    BalasPadam
  4. selamat hari raya maaf zahir dan batin kak dan keluarga

    BalasPadam
  5. Selamat hari raya Mrs. A dan keluarga :)

    BalasPadam
  6. Salam aidilfitri buat mrs. A sekeluarga. Maaf zahir dan batin

    BalasPadam
  7. Salam Aidilfitri mRs. A & keluarga.. semoga amalan2 kita diterima olehNya.

    BalasPadam
  8. Kekdahnya raya PKPlah tahun ini
    Maaf zahir dan batin

    BalasPadam
  9. raya dgn anak beraak ja meriah juga kan

    BalasPadam
  10. Adik dan Abang rupa sama!
    Selamat Hari Raya Aidil Fitri.

    BalasPadam
  11. selamat hari raya Mrs A maaf zahir dan batin dari kak ana :)

    BalasPadam
  12. Selamat Hari Raya, Mrs A..maaf zahir & batin..

    BalasPadam
  13. selamat hari raya mrs A sefamily

    BalasPadam
  14. Selamat Hari Raya Mrs A & keluarga.

    Lawa-lawa lah baju raya Mrs A :D

    BalasPadam
  15. salam 9 syawal buat sis sekeluarga...
    maaf zahir batin ya ;-)

    BalasPadam
  16. Salam aidilfitri Mrs. A. Mohon maaf kalau ada salah silap. Cantik baju. Simple but nice

    BalasPadam
  17. salam aidilfitri puan A tuuh maaf zahir batin dari wak yg jauh dimate., ;p

    BalasPadam
  18. Salam Aidil Fitri buat Mrs A sekeluarga. maaf zahir batin. Nampak ceria danm manis-manis belaka walaupun sambut raya dalam suasana PKP.

    BalasPadam
  19. Selamat hari raya, Mrs. A. Cantik gambar satu family. :)

    BalasPadam
  20. Cantik gambar. Beautiful family.

    BalasPadam

MRS.A my blog my stori ©