Salam Jumaat : Cara Mudah Bertasbih - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: Salam Jumaat : Cara Mudah Bertasbih

19 Mac 2021

Salam Jumaat : Cara Mudah Bertasbih

Bismillahhirahmannirrahim... 

As Salam and greetings to dear readers.

Salam Jumaat : Cara Mudah Bertasbih.

Salam Jumaat

Ikut cara mudah bertasbih ni ngam-ngam aje 33 kali. Sebelum ni Mrs. A kira guna jari juga tapi tak ikut kiri kanan sekali kira 15 + 15 + 3 hiks! 

Takpe selepas ini boleh ikut cara mudah bertasbih kira macam kat atas nih! Salam Jumaat:Cara Mudah Bertasbih. Selamat beramal.



23 ulasan:

  1. Alhamdulillah PC pun guna cara ni MrsA.

    BalasPadam
  2. dah byk kali buat tp asik lupa je tang msk membilang tu hahaha

    BalasPadam
  3. Nice sharing Mrs. A.
    Selalu dah guna cara ni untuk zikir. Senang :)

    BalasPadam
  4. Terima kasih atas perkongsian Mrs A

    BalasPadam
  5. Menarik n kreatif. terima kasih atas perkongsian Mrs A

    BalasPadam
  6. kak pun guna jari juga bertasbih

    BalasPadam
  7. Wak mula no 1 dari hujung jari kelingking.
    Setipa jari dapat 7 kecuali ibu jari dapat 5
    Jumlahnya 33.

    BalasPadam
  8. teknik yang baik untuk mencapai bilangan , kak ana pun kalau di luar tak bawa tasbih guna jari juga Mrs A :)

    BalasPadam
  9. Guna teknik jugak.sokmo x jumpa tasbih digital letak katne.anak suka main tasbih tuh 😅

    BalasPadam
  10. ok... ni satu teknik yg lain

    BalasPadam
  11. Salam singgah :)

    Btw jemput join GA shida ya jika kelapangan :)
    https://www.shidaradzuan.com/2021/03/giveaway-raya-bersama-shida-radzuan-blog.html

    BalasPadam
  12. alhamdulilah... tips yg berguna...

    BalasPadam
  13. Mrs A semoga sihat selalu, saya singgah kembali... lama tinggal blog...

    BalasPadam
  14. dulu-dulu masa kecil atok dana pernah ajar cara tasbih guna ruas jari macam ni kalau takde tasbih... cumanya kalau terleka sikit terus lari kiraan heheheh

    BalasPadam
  15. Terima kasih ye untuk perkongsian ini..

    BalasPadam
  16. pada ruas2 jari, ada tmpt kiraan..Subhanallah..

    Syukran for sharing..

    BalasPadam
  17. Alhamdulillah.. satu ilmu baharu. Sebelum ini guna juga jari, tapi ikut ruas-ruas jari tu, tiga-tiga kiraannya.

    BalasPadam
  18. ooh wak kira lain pulak.. 3 setiap jari mula dgn ibu jari.. 😅

    BalasPadam

MRS.A my blog my stori ©