Netball update - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: Netball update

29 Mei 2014

Netball update

Aku rasa netball ni akan jadi story tetap aku a weekly update story. Walaupun time aku update ni tak berapa nak weekly ngeh!ngeh!ngeh! tapi citer netball ni akan selalu ada. Tetapi bulan puasa nanti takdelah kot. Amboi! takkan bulan poser pun nak training netball kot ngalahkan player negara la pulok...

This week we all training di Paroi Center Court, aku dah pernah blogkan dulu tak silap aku tempat ni...last year sewa courtnya RM20 tapi this year dah naik RM30 bukan selalu ada kosong pun prioriti lebih kepada games berprofil tinggi (profil tinggi katanya...!). Contoh 2 minggu sebelum ni we all tak dapat pun main kat sini coz ada futsal tournament. Nak training kat Kompleks Belia & Sukan Paroi (KBS) pun tak dapat fully booked juga. Ramai juger..kekdahnya orang yang rajin bersukan sesiapa yang selalu bersukan sure setuju dengan statement aku ni, semedang lambat jer...sure tempat-tempat tu telah dibooked. Sesiapa nak contact Paroi CC nombornya adalah 06-6773824 dan KBS nombornya 06-7625796.

My good buddy time sekolah dulu datang training this times walaupun dia lambat it's ok. Late is better than nothing. Dia kata lepas tesis dia dah siap oklah dia dah dabedabedoooooo...dan boleh joint.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MRS.A my blog my stori ©