Giants Hypermarket Senawang - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: Giants Hypermarket Senawang

26 Mei 2014

Giants Hypermarket Senawang

Bangun pagi ni (Sabtu 24.5.2014) rasa macam nak gi Giants beli barang-barang dapur. Eh! tapi gaji aku dah masuk ke??? Ngeh!ngeh!ngeh! In Sha Allah dah! coz semalam bank Sang Harimau dah masuk aku punya usually lewat sehari.

Selepas buat breakfast aku bisik dengan Aryssa kalau nak ikut ibu gi basuh kasut dulu. Ok ibu lepas breakfast Sha basuh kasut kita 2 jer...ke??? soalnya. Tetiba adik terdengar perbualan dan nak ikut sama. Okeh! siapa nak ikut gi basuh kasut dulu. laju jer... membasuh kasut sekolah they all, kalau tak punyalah susah nak suruh basuh kasut memasing.

Lebih kurang pukul 11.00 pagi Aryssa, adik & aku pun gerak ke tempat tujuan. Along tak nak ikut tinggal rumah dengan babahnya.

 

Oleh kerana hari Sabtu free plastic bag. Mujur we all ingat bawa paper bag kalau tak 20 sen atau lambak jer..kat dalam bonet
 

 

Lepas habis membeli kat Giants we all gi MPH Aryssa nak membeli apa ntah sampai MPH rupanya nak beli novel Aku Mahu Superbibik pengaruh iklan betul. Lepas tu dah terasa lapar then we all tapau KFC. Aku belikan aje 4 set yang siap ada nasi & sup. Aku punya Zinger yang baru tu. Sampai adik komplen ibu tu boleh beli lain. Ibu takpe nanti tak komplen lapar you all biar makan nasi jer...kenyang kata aku. For lunch aku tak masak dah!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MRS.A my blog my stori ©