Kontest 'Siapa Nama Baby Hasrul Hassan' - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: Kontest 'Siapa Nama Baby Hasrul Hassan'

14 April 2017

Kontest 'Siapa Nama Baby Hasrul Hassan'

As Salam and greetings to dear readers.

Sempena hari Jumaat yang mulia ini dan dengan lafaz Bismillah Mrs. A pun tak mau ketinggalan untuk mencuba nasib dengan turut menyertai Kontest 'Siapa Nama Baby Hasrul Hassan'.

Sebelum tu nak ucapkan tahniah buat Bro HH dan isteri di atas kelahiran Hasif baru. Semoga Hasif baru akan menjadi anak soleh yang sentiasa membahagiakan hati kedua ibubapanya dan menjadi hamba Allah yang taat kepada perintahNYA".

kontest


Berdasarkan 4 klu yang telah Bro HH kongsikan di FB beliau dan jugak berdasarkan kajian yang telah Mrs. A jalankan mengikut common sense muahhhaaaaa siap kajian uols jeng..jeng...jeng... jawapanya adalah:-

HASIF 'ANIQ 

Walaupun klu dinyatakan adalah 10 huruf tapi apostrophe ( ' ) tu tak tahulah kira huruf ke tidak? huhuuhu......

Pada mulanya Mrs. A nak letak 'Aniq Hasif tapi HH kata nama anak-anak dia ada satu paten yang sama. Bila tengok nama anak perempuan beliau dimulakan dengan Haseena hurm... anak-anak lelaki beliau tak jumpa pulak nama penuh masing-masing yang ada Amri dengan Zikri aje.

Kemudian bila tengok jawapan orang lain ramai yang mulakan dengan Hasif dahulu jadi Mrs. A pun bagilah jawapan seperti di atas tu.

Kontest 'Siapa Nama Baby Hasrul Hassan' di hasrulhassan.com, direalisasikan bersama

www.aynorablogs.com,
 www.ummumarjaan.com,
 sitiyangmenaip.blogspot.my
sayaiday.blogspot.com
kitepunye.com
www.cikpinz.com
www.khatyaiman.com,
unclezuan.com.

15 ulasan:

MRS.A my blog my stori ©