Happy Birthday To " Along " - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: Happy Birthday To " Along "

7 November 2016

Happy Birthday To " Along "

As Salam and greetings to dear readers.

Happy Birthday to Along. Semalam 6 November 2016 genaplah umur Along 14 tahun. Kebetulan hari semalam we all berada di kampung kekdahnya Mrs. A pun buatlah celebration birthday Along tu di kampung. Actually tak planning pun surprise aje Mrs. A buatkan.

Kebetulanlah pulak mak saudara Mrs. A ajak pergi pekan Masjid Tanah, depa nak keluar duit lalu Mrs. A pun ambil kesempatan tu belikan kek dan KFC. Jadinya Along tak dapat nak agaklah yang ibu dan uwan saudaranya ada agenda tersembunyi.

Oleh kerana di pekan Masjid Tanah tiada kedai kek SR mahupun BC yang ada cumalah kedai kek Norijah (alhamdulillah mujur ada Norijah) lalu Mrs. A pun belikan kek pandan yang Mrs. A rasa sedap berbanding dengan yang lain-lain tu. Ada pulak kek coklat tapi belum habis deco kak ini tak jual, esok baru boleh katanya lorrr... sabar yolah. Takpelah yang penting boleh tulis.

Along happy
Along happy aje dengan kek pandan ini yang penting rasanya memang sedap
Last year we all celebrate sekeluarga aje. Tetapi tahun ini bersama kawan-kawan Along. Happy sangat Along dapat celebrate birthday tahun ini bersama kawan-kawan kampung dia tu. 

Along birthday
Tengok tu kemain buat funny faces
 Happy-birthday

Kana
Kana (duduk atas kusyen) sedang berpuasa katanya, sebab Atok dia baru meninggal. Menurut adat orang hindu cucu sulung kena berpuasa selama 16 hari. Dia cuma makan coleslaw dengan whipped potato je. 
Kaneson
Kanesan (baju biru sandar kat dinding tu) cucu kedua tak perlu puasa katanya
Mereka (kawan-kawan kampung) inilah di antara penyebab Along suka sangat duduk di kampung kawan-kawan tu jugaklah team bermain futsal dan team pasang khemah.

Okay itu sahaja nak shared kisah Happy Birthday To "Along". Semoga Along membesar sihat sejahtera, menjadi hamba yang taat kepada suruhanNYA dan berjaya di dunia mahupun di akhirat.


7 ulasan:

  1. Selamat Hari Lahir Along..! Mudah kan kak hanya dengan order KFC untuk birth anak. Jimat masa :)

    BalasPadam
  2. happy birthday Along :) Semoga dipermudahkan segala urusan dan menjadi ank yg soleh :)

    Meriahnya kawan kawan along :)

    BalasPadam
  3. happy birthday along. dh besar anak2 Mrs A

    BalasPadam
  4. Happy birthday Along.. moga jadi anak y soleh

    BalasPadam
  5. Happy belated birthday Along. Semoga menjadi anak yang Soleh..

    BalasPadam
  6. Selamat Hari Lahir Along.
    Jadi abang yang baik.

    BalasPadam

MRS.A my blog my stori ©