Pameran Motor & Kereta - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: Pameran Motor & Kereta

23 Jun 2014

Pameran Motor & Kereta

Jumaat lepas aku sempat gi jenjalan kat area ofis aku nih! tengok big bikes. Bukan setakat motor aje kereta pun ade juger... tapi yang aku tengok motor aje coz my friends tak nak gi tengok keta tu... lagipun we all sesambil jer...Time ni pun belum ready sepenuhnya lagi.

Pameran Motor & Kereta ni anjuran bersama Chevrolet. Berlangsung pada 210614 hingga 220614 iaitu Sabtu & Ahad lepas. Tempatnya di kawasan lapang belakang DS2 Mall kompleks PKNNS Seremban 2.

Peace yo!


Walaupun aku berbaju kurung moden sempat gak aku bergambar kat Harley Davidson ni... RM122,000 mengalahkan harga keta local kekdahnya.


Selain Harley Davidson, Aprillia pun ada dan juga vespa classic.


Ada jugak jualan T-shirt dan barangan-barangan jenama big bikes ni macam Harley Davidson & Aprillia tu yang sempat aku singgah.

Unfortunately timingnya salah da... we all belum pay day lagiks!!...
Pihak penganjur patutnya alert pasal nih! If not we all nak gak tangkap seketul dua.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MRS.A my blog my stori ©