Kejohanan Bola Jaring Daerah Seremban 2016 - Teaser - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: Kejohanan Bola Jaring Daerah Seremban 2016 - Teaser

15 April 2016

Kejohanan Bola Jaring Daerah Seremban 2016 - Teaser

As salam and greetings to dear readers.

Esok team netball office akan menyertai Kejohanan Bola Jaring Daerah Seremban 2016 ataupun lebih dikenali dengan nama Kejohanan Bola Jaring Liga Sukan Untuk Semua. Ini adalah salah satu persediaan juga untuk team office sebelum ke SBAM. Sajalah nak bagi experience bagaimana feel sertai pertandingan liga. Bukanlah tak pernah ada experience cuma nak refresh feel tu yang dah berkurun lama tak menyertai mana-mana pertandingan.

Tahun 2014 dulu Mrs. A dah pernah sertai kejohanan yang sama tapi bersama team Netball Ex-Stadian.

Kepada peminat-peminat netball seantero negara mereka pasti dah familiar dengan Kejohanan Bola Jaring Liga Sukan Untuk Semua ini. Actually kejohanan ini memang sedang berlangsung sekarang di seluruh negeri di Malaysia seperti Selangor, Terengganu, Wilayah dan lain-lain negeri.




Belanja gambar di suatu petang selepas training. 
Time ini hanya lima orang aje yang turun training pun lima lagi macam-macam hal.

Yang muda remaja dua orang peace yo kat belakang tu adik-adik sekolah vokasional yang selalu jadi sparring training bersama.



Saranghaeyo!!!

Doa-doakan team Mrs. A menang di peringkat grouping ya! Kalau nak juara tu memang payah arrr... banyak team power-power huhuuuhuuu... Okay to be continue cerita selepas kejohanan nanti.

Sesiapa yang berkelapangan yang duduk di Seremban tu meh! la datang support.


2 ulasan:

  1. All the besttt Mrs.A~! hihihi lama haih aina x main netball. seronok tgk org main =)

    BalasPadam
  2. Wish u luck Mrs. A. :) In Shaa ALLAH, saya doakan Mrs. A berjaya. Keep it up. :)

    BalasPadam

MRS.A my blog my stori ©