Giveaway Pertama Dari Blog Irda Garmin - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: Giveaway Pertama Dari Blog Irda Garmin

28 November 2017

Giveaway Pertama Dari Blog Irda Garmin

As Salam and greetings to dear readers.

Giveaway Pertama Dari Blog Irda Garmin.

Terbaca berkenaan giveaway pertama dari blog Irda Garmin sudah agak lama iaitu seawal tarikh ianya dilancarkan pada awal November lagi tetapi baru hari ini Mrs. A berkesempatan untuk join. 

Syarat-syarat untuk turut serta dalam giveaway Irda pun mudah sahaja di antaranya adalah follow blog beliau dan juga like FB page IrdaGamin blogspot. Sejujurnya Mrs. A dah lama follow blog Irda Garmin dan FB page pun dah 'likes'.

Okay lepas tu tepek banner.

Giveaway
KLIK banner for more details
Kata Irda kalau uols pernah baca blog beliau apakah topik yang paling digemari dan cer komen sikit?

Dah nama pun follower mestilah Mrs.A pernah baca blog post Irda yang sebelum-sebelum dan juga semasa. Kebanyakkan posting yang Mrs. A suka baca adalah dalam label 'Catatan Motivasi'. Cara Irda menulis dengan gaya bahasa tersendiri berdasarkan pengalaman sangat bermotivasi dan menarik untuk dibaca. Selain daripada itu dapat juga ilmu-ilmu baru walaupun ada sesetengah post panjang berjela tetapi gigih tau Mrs. A baca sampai habis, sampai hadam gitew.... ngeh! ngeh! ngeh!

Hadiah buat mereka yang bertuah untuk giveaway pertama dari blog Irda Garmin ini adalah 3 buah buku setiap seorang daripada penulis motivasi Dr. H.M Tuah Iskandar Al-Haj.

Jom sama-sama join Giveaway Pertama Dari Blog Irda Garmin disamping support rakab blogger dapat juga kita menjalinkan ukhwah.

Tarikh Tutup Giveaway: 4 Disember 2017 (12.00 a.m)


12 ulasan:

MRS.A my blog my stori ©