Wordless Wednesday #105 - #catlover

May 24, 2017

As Salam and greetings to dear readers.

Wordless Wednesday #105 - #catlover

catlover
Hahaha!!! comel jer... muka pasrah
Wordless Wednesday #105 - #catlover

Shared by WhatsApp Group

You Might Also Like

13 comments

  1. :D :D lepas ni kes kencing selipar tuan pula :D

    ReplyDelete
  2. hehehe kucing pun kena.(^_^).

    ReplyDelete
  3. Habislah kena denda lepas ni. Ayokk. Hehe

    ReplyDelete
  4. Hahaha.. buat muka kesian.. tapi lepas tu buat lagi.. ;)

    ReplyDelete
  5. ni boleh disabit atas kesalahan di bwh akta 302 ni heheheheh

    ReplyDelete
  6. hahaha.. buat muke tak bersalah ea kucing!

    ReplyDelete
  7. hahaha.... Kucing yg ada kat rumah ni pun dah beberapa kali kencing dalam rumah geram betul tau

    ReplyDelete
  8. Patut kena tahan juga kucing yang kencing di grill depan pintu rumah -.-

    ReplyDelete
  9. bukan tuan, tapi pun kena jugak. hihi

    ReplyDelete
  10. comel kalau dpt sekor tp kt rumah pun ad.. hehhee

    ReplyDelete

Top Commenters

Shout Me