Wordless Wednesday #96

February 01, 2017

As Salam and greetings to dear readers.

WW

WW

You Might Also Like

14 comments

  1. Dh jadi barang keperluan utama.
    Naik ke tak naik ke mesti beli.

    ReplyDelete
  2. haha. rasa nak marah je minyak naik ni :D

    ReplyDelete
  3. hehehe...miow....nakalnye dorg berdua.....hari ni myk dah nyala indicator...balik nnti kena isi jugak la...

    ReplyDelete
  4. Dorang kata jangan risau minyak naik. Sebab lepas dah bergerak kereta/motor tu minyak akan turun balik. hehe

    ReplyDelete
  5. ha haha comel 2 ekor tu ngintai!
    mlm tu aida suruh mr.asben isikan minyak kta. memang da nak kena isi.
    ada ke patut??? dia gi isi minyak kta dia... hadoi...
    sakit plak ati ku mlm tu :)

    ReplyDelete
  6. COMEL JE MIAU SEPASANG MENGINTAI YA

    ReplyDelete
  7. sekarang ni, saya rasa setiap bulan harga minyak berbeza-beza huhu

    ReplyDelete
  8. hmmmmm syahdu betul tengok gambar2 ni haha. btw melawat blog ni dan follow sekali hehe. jemput datang blog sy ya :)

    ReplyDelete
  9. Haha.... dah tengok jugak kat WA. Cantik betul Mr Meow tu posing ....Seksi you

    ReplyDelete

Top Commenters

Shout Me