Selamat Bercuti Sempena Hari Thaipusam 2017 - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: Selamat Bercuti Sempena Hari Thaipusam 2017

9 Februari 2017

Selamat Bercuti Sempena Hari Thaipusam 2017

As Salam and greetings to dear readers.

Selamat bercuti sempena Hari Thaipusam 2017 kepada rakan-rakan blogger dan juga readers Mrs. A ucapkan. Bagi yang beragama hindu selamat hari Thaipusam diucapakn. Rasanya baru aje cuti panjang sempena CNY ni cuti lagi. Haish! bestnya jadi rakyat Malaysia yang pelbagai agama dan bangsa ini banyak betul cutinya. Jadilah ada jugak yang best daripada banyak-banyak yang tak best tu.

Eh! tapi bukan semua negeri cuti hari Thaipusam ni cuma lapan negeri aje yang cuti iaitu K.L, Putrajaya, Johor tak lain tak bukan Negeri Sembilan (Mrs. A lettew), Perak, P.P, Selangor dan Kedah sahaja.

Kepada negeri-negeri yang tak cuti itu pulak selamat bekerja Mrs. A ucapkan bekojolah kito sekueknyo bak kata orang nogori. Negeri-negeri yang tak cuti adalah tujuh negeri iaitu Melaka, Pahang, Kelantan, Terengganu, Perlis, Sabah dan Sarawak.

Actually Mrs. A dua hari cuti kalau campur esok, hari ini bukan cuti pun tapi MC, cos hari ini Mrs. A demam dan sakit tekak tak larat campur sedikit m lalu Mrs. A pun fikir-fikir aadalah lebih baik pergi ke klinik berjumpa doktor dan ambil ubat apa yang patut lagipun stok ubat kat fridge langsung takde.

Okaylah itu sahaja nak share citer Selamat Bercuti Sempena Hari Thaipusam 2017, Readers ada yang sambung cuti ke Friday tu? Nak bercuti ke mana tu? Apa-apa pun utamakan keselamatan anda.

Eh! macam tak ceria aje takde gambar. Okay kasi gambar satu.

thaipusam
Google image

9 ulasan:

  1. Saya tak cuti... Telefon HQ x berjawab, rupanya mereka cuti.. hehe

    BalasPadam
  2. Selamat beristirahat & get well soon Mrs A. :)

    BalasPadam
  3. Kena uji sedkit tu Mrs. A - moga cepat sembuhnya
    Kakak hari ini kerja tau walaupun semua kakitangan di banyak pejabat di Johor ni cuti. Kakak semalam dah cuti hari ini busy..

    BalasPadam
  4. MOGA CPT SEMBUH MRSA N BOLEHLH BEREHAT SMBIL BERCUTI

    BalasPadam
  5. get well soon dear n selamat bercuti

    BalasPadam
  6. Get well soon Mrs A 😄 Sabah x cuti

    BalasPadam
  7. Kak.. Semoga cepat sembuh ya. Jangan lupa makan ubat.. Namo minum minuman berais..

    BalasPadam
  8. Selamat bercuti, syok kat kedah cuti straight tiga hari, heheh.

    BalasPadam
  9. Mrs A dah citer pasal cuti Thaipusam..suki baru up entry CNY..hahah

    BalasPadam

MRS.A my blog my stori ©