Wordless Wednesday #71

March 09, 2016


Petang semalam Aryssa called "Ibu kat mana tu? Nanti on the way balik ibu tolong belikan fruits macam yang selalu ibu beli katanya". Layanz....kan ajelah selera orang demam.


Aryssa makan sikit aje orang sihat yang makan lebih

Gambar dari grup WA Tahun 6. Masing-masing tengah khusyuk menjawab soalan BI pemahaman - kredit photo to Mister N guru kelas Aryssa

Walaupun demam tetapi Aryssa nak pergi sekolah juga kerana UB1 itu. Walaupun Mrs. A cakap kat dia kalau tak larat tak perlulah pergi sekolah Aryssa, ujian bulanan aje pun. Lain kali masih ada lagi. Tetapi dia nak pergi jugak masih larat katanya. In Sha Allah Aryssa boleh yang penting semangat. 

You Might Also Like

3 comments

  1. MMG ELOK BUAH2AN JADI SANTAPAN YG DEMAM TERBUKA SEDIKIT SELERA YG HLG..MOGA ANAK CPT SEMBUH.

    ReplyDelete
  2. Buah ni banyak khasiat kalau dijadikan amalan harian..:)

    ReplyDelete
  3. buah2an elok juga untuk vitamin dan mineral

    ReplyDelete

Top Commenters

Shout Me