Wordless Wednessday #67

February 10, 2016

Koko!!! nape kau tidur sini??? Alahai sejuk ler...
Bilik Along & Adik berkongsi bilik air dengan Mrs. A kekdahnya dari bilik depa ada pintu ke bilik air dan boleh tembus ke bilik Mrs. A. Koko ni memang pandai buka pintu bilik air ini kalau kita rapatkan aje. Malam tadi dari bilik Mrs. A dia berjaya buka pintu bilik air kononya nak masuk ke bilik Along & Adik seperti yang selalu dia buat. 

Tetapi oleh kerana Along & Adik takde (tinggal kat kampung sempena cuti CNY) Mrs. A tak bagi dia masuk dan lock pintu tu kekdahnya dia tak dapatlah nak buka. Mrs. A ingatkan dia keluar tapi setelah beberapa ketika bila Mrs. A masuk semula ke bilik air nampak Koko tengah tidur depan pintu yang dia tak berjaya buka tu. Touching sangat tengok Koko time nih! sejuk-sejuk tu jadi jugak dia tidur situ. Alahai!! Koko macam tu sekali dia tunjuk perasaan tanda protest kot tak dapat masuk.


You Might Also Like

4 comments

  1. Koko pun pandai rindu..tak dpt masuk lpak kat pintu pn ok..

    ReplyDelete

Top Commenters

Shout Me