Tips Beli Handbags Sale - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: Tips Beli Handbags Sale

4 Februari 2016

Tips Beli Handbags Sale

As salam and greetings to dear readers.

Tips beli handbags sale. Hurrrmm... tajuk aje dah tahu post ini special ditujukan buat orang perempuan yeke??? Oh! tidak semestinyalah lelaki pun boleh terutama encik suami tu ya! Kalau nak membeli handbags sale meh baca sama-sama.

Kaum-kaum ibu, gadis remaja, wanita berkerjaya senang kata sesiapa sahaja yang bernama perempuan pasti cukup menyukai handbag. Malah orang perempuan ni memang dah anggap handbag ini sebagai antara aksesori yang sangat penting. 

Terutamanya bagi wanita moden dan berkerjaya, handbag bukan sekadar untuk dijadikan aksesori yang dibawa ke mana-mana sahaja malah apa yang lebih penting ialah ianya digunakan untuk meletakkan pelbagai barangan keperluan seperti kunci kereta, kunci rumah, purse, cermin mata, perfume dan bermacam-macam lagi. 


tips-beli-handbags
Mrs. A suka kalau handbag jenis ini boleh sling dan jugak pegang ala-ala mak datin.
Size ini pun sesssssuai sangat banyak benda boleh letak
Mrs. A percaya orang perempuan ini bukan setakat ada satu handbag, dua pun jarang-jarang kot, biasanya memang ada banyak handbag biasalah perempuan punya style suka matchingkan colour baju dengan handbag tak pun dengan kasut, dengan tudung pun ia jugak. Itulah kadang-kadang pening jugak nak memilih handbag rambang mata dibuatnya. Okeh! takpe kalau cenggitu, jom kita lihat beberapa tips beli handbags sale yang anda harus tahu dan jenis-jenis beg yang anda perlu dapatkan. 


Handbags-sale
Think Big
Your ideal work bag might be larger than you expect it would. Find a style that can store your daily must-haves.
Hah! hitam itu menawan memang sesuai untuk bawak gi kerja nih! Lagipun colour hitam cenggini boleh match dengan semua colour baju, tudung dan juga kasut. Jalan selamat beli aje colour hitam.


mrsablogstori.blogspot.com
Shop during the right season.
The best time to scoop up a posh work bag might be during fall. The season offers a better selection of warmer, neutral tones which pair well with anything you wear year round.


tips-beli
Don’t neglect your personal style. 
Buy a bag that suits you rather than what is ‘in’ that season. Go and test a variety of different styles to know what actually works with your look.
top-handle-satchel
Top-handle Satchel.

Ha! yang ini sangat ladylike di antara kesemua bag ini. Lagipun bag ini versatile dan boleh sesuai digunapakai selalu bagi mereka yang malas nak tukar-tukar bag setiap hari contoh macam Mrs. A nih hiks!. Dari ofis terus nak gi event pun boleh senang kata dari siang ke malam pastu weekend semua boleh.


clutch
Clutch
Ada gak masa-masa kita tak perlu bawa segala macam dalam bag. Takdelah bag Doraemon sangat kannsss semua benda nak sumbat. Contoh time nak gi dinner kita hanya perlukan clutch sahaja. Macam yang kat atas ni simple but nice.


cross-body-bag
Cross-body Bag
Cross-body bag ini paling sesuai untuk ke mana sahaja senang tak payah pegang-pegang sling aje kat bahu selamat tak perlu risau tertinggal handbag la pulak. Perfect di mana sahaja berada dari siang hinggalah ke malam.

Okeh! semoga tips beli handbags sale ini sedikit sebanyak memberi idea kepada readers yang memang tengah survey-survey online tu ya! Beli online lebih mudah dan harga pun reasonable. Lagipun cepat aje dapatnya hari ini order besok dah sampai.




7 ulasan:

  1. WAH BANYAK KOLEKSI HANDBAG TU BOLEH DPILIH UTK GAYA YG SESUAI...

    BalasPadam
  2. Tak reti la nak beli hand bag pompuan hehe..

    BalasPadam
  3. Membeli handbag memang syokkkk...
    Rambang mata..

    BalasPadam
  4. dalam duk pilih2..terbeli juga yg sama mcm ada kat rumah..huhu

    BalasPadam
  5. nak beli handbag bleh beli ngan saya... hehehehe

    BalasPadam
  6. aida ni sedang berkira2 nak beli handbag ni.
    las wiken gi freeport afamosa outlet, terminat satu beg ni.
    hu hu hu! now ada 2 handbag aje.
    pakai ikut function.

    BalasPadam

MRS.A my blog my stori ©