Si Kuning Peminat Buku

January 10, 2016

As salam and greetings to all readers.

Walaupun sekolah dah seminggu berlalu tapi Mrs. A baru jer... berkesempatan membalut buku.

Sedang leka membalut ada pulak yang tukang perati asyik datang dan pergi jer... si Kuning ni minat betul dia dengan bebuku tu.

Memula dia tengok- tengok dan bau bebuku tu
Pastu dia pegi
Kemudian dia datang semula dok perati jer... dengan penuh minat.

Kucing pun ada yang suka buku rupanya ngeh! ngeh! ngeh! Harap- harap cik dan encik yang punya buku tu rajinlah membaca buku-buku tu sebagaimana minatnya Kuning dengan buku-buku tu.

You Might Also Like

13 comments

  1. Kuning nampak penuh minat dgn buku2 tu ..meow ni cerdik n memahami juga...

    ReplyDelete
  2. Assalam. Buku macam anak di tahun 4 atau 5. Betul tak?

    ReplyDelete
  3. Kuning suruh Mrs.A ajar dia baca buku tu ^-^

    ReplyDelete
  4. hamboi kuning nak pii sekolah juga ke :)

    ReplyDelete
  5. kucing kat rumah saya ni kalau tengok orang lipat baju. Mula la duduk gitu sambil perati. haha

    ReplyDelete
  6. Teringat dulu-dulu masa sibuk balut buku dengan kertas kuning..:(

    ReplyDelete
  7. Nostalgia balut buku teks :) Jangan dimakan sudah buku tu kuning ye...

    ReplyDelete
  8. nasib die tgk je..klo die join sekali haru jdnya

    ReplyDelete
  9. ada kucing suka duduk atas buku time budak-budak nak buat kerja sekolah..rasa macam nak marah, tapi comel lah plak..aish

    ReplyDelete
  10. minat kuning..sib baik x minat pink!

    ReplyDelete

Top Commenters

Shout Me