Apa Aku Rasa - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: Apa Aku Rasa

13 September 2015

Apa Aku Rasa

Apa aku rasa tika dan saat ini. Macam- macam yang Mrs. A rasa. Rasa syukur kerana baru saja lepas dan dapat menikmati makan tengahari sekeluarga. Rasa bertuah kerana dapat berehat-rehat di dalam rumah dan bersantai bersama keluarga tercinta.

Ialah jika nak dibandingkan dengan sesetengah orang yang takde makanan, takde tempat tinggal dan ada family tapi tak cukup tu sememangnya Mrs. A patut berasa syukur  selalu dengan apa yang Mrs. A ada. 

Tapi tulah kekadang ada jugak waktu dan ketika Mrs. A terleka dan meminta-minta yang ntah apa-apa bila masa membandingkan diri ini dengan orang yang lebih dari kita. Lumrah sifat manusia mudah lupa.

Uiks! Panjangnyo mukadimah apa aku rasa ni ngeh! ngeh! ngeh! Weekend ni Mrs. A lepak santai kat rumah aje tu yang rasa nak up entry  ialah jalan blog sana ada update, jalan blog situ ada update tu yang blog sini pun nak up jugak tu. 

Koko pun tengah tidur lepas lunch kat favorite spot dia

Tak kisahlah citer apa pun suka hati Mrs. A lagipun ini my blog my stori. Nak ferfiling retis pun suka hatilah kannsssss...... ngeh! ngeh! ngeh!

Semalam sempat juga pergi majlis kahwin officemate kat Dewan Orang Ramai TTJ.

Officemate Mrs. A pengantin perempuan

Walaupun Mrs. A datang sekeluarga tapi bila diajak bergambar semuanya tak nak. Huh! tak nak sudah. Takpe Mrs. A sorang pun ok jerrr... ada aku kisah.

Moral of the story just be yourself.


6 ulasan:

  1. Betul2...kita senang lupa nikmat yg Allah dah bg bila kita nampak org lain lebih dari kita. Padahal, ada org lagi susah hidup dia dari kita. Biasa la...tengah senang, lupa nak bersyukur.

    BalasPadam
  2. Assalammualaikum Mrs A.amboi lama xmai jengok sini...blog depa pun dah nampak kelainan dah ni..syabas Mrs A...sempoi...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikummussalam...
      itula pasal nampak sangat hangpa tu dah lama tak mai sini kans..

      Padam

MRS.A my blog my stori ©