Wordless Wednesday #31

March 11, 2015

Lirik Lagu Wanita Terbahagia – Bunga Citra Lestari


Jujur ku mengakui
Pantas ku beri
Seribu pujian buat kamu

Jauh di dalam hati
Selalu ku rasa
Bersyukur aku mengenangmu
Kerna cinta dari kamu
Jadikan aku
Wanita terbahagia di dunia

Bersama kamu
Ku jadi tahu
Artinya waktu
lebih berharga dari harta di dunia

Bersama kamu
Ku rasa jauh
Lebih mengerti
Arti cinta tanpa harus mengucapkan cinta

Kamu ku yakin tahu
Ku yakin sama
Tujuanmu dengan tujuanku

Jauh di dalam hati
Selalu ku rasa
Bersyukur aku mengenangmu
Kerna cinta dari kamu
Jadikan aku
Wanita terbahagia di dunia

Bersama kamu
Ku jadi tahu
Artinya waktu
Lebih berharga dari harta di dunia

Bersama kamu
Ku rasa jauh
Lebih mengerti
Arti cinta tanpa harus mengucapkan cinta

Bersama kamu
Ku jadi tahu
Artinya waktu
Lebih berharga dari harta di dunia

Bersama kamu
Ku rasa jauh
Lebih mengerti
Arti cinta tanpa harus mengucapkan cinta

Bersama kamu
Ku rasa jauh
Lebih mengerti
Arti cinta tanpa harus mengucapkan cinta

You Might Also Like

11 comments

  1. suka muziknya.. santai je... :D

    ReplyDelete
  2. semoga MRS A akan terus berbahagia dunia akhirat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin...Tq k. Ana. Harap K. Ana pun sama

      Delete
  3. layannn.... seronok jer dengar lagu indon kan... saya dah lama tak mengikuti perkembangan muzik

    ReplyDelete
  4. simple je lirik. nape tak letak video klip sekali? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ngeh..ngeh..ngeh.. dah cuba tapi tak jadi :-(

      Delete
  5. pendek je lagu ni sbb lirik lagu berulang kan

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. hahhaaaaa....bukan Mrs. A yang karang derr..

      Delete
  7. jarang dengar lagu2 terkini.. asyik ulang play lagu2 lama dalam laptop je.. hehehe

    ReplyDelete

Top Commenters

Shout Me