Cabaran Menulis Entri Dengan Tulisan Tangan

March 12, 2015


Suria Lekatlekit

You Might Also Like

16 comments

  1. Salam. Hee dah cantekla tulisan mak Mrs A itu. good job la.

    ReplyDelete
  2. hahahaa.. tulisan aisywararai cantik ke? kadang2 muka je canti tulisan belum tentu apatah lagi perangai... apapun ok la tu masih mampu di baca tu kira kategori lulus la. Tahniah. Thanks sudi sahut cabaran ni...

    ReplyDelete
  3. salam perkenalan,,,,
    hahahah,,,,,perghhh,,rare,,,tulis tangan,,hihihi nice nii

    ReplyDelete
  4. wah...mrs A dah sahut...saya belum lagi...insya Allah...nak buat la juga nanti...harap2 boleh la nanti di baca...hehe

    ReplyDelete
  5. hahaha, cantik jugak tulisan mrs A

    ReplyDelete
  6. menarik.. kalau tulisan tangan saya rasanya lagi parah.. hehehe.. kesian kat pembaca nntu jenuh terpinga2...

    ReplyDelete
  7. handwriting aiswarya rai cantik ke Ms A?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Handwriting dia Mrs. A tak pasti yang cantik maksud Mrs. A tu rupa paras.
      Giler tak cantik Miss world hokeh!

      Delete
  8. first time tengok tulisan condong ke ke kiri ---> \

    ReplyDelete
  9. MRS. A TULISAN BOLEH DIBACA HIHIHI... NANTI SINGGAH LA CIK ASH PUN.ADA JOIN.GAK CABARAN.NI

    http://cikash.blogspot.com/2015/03/cabaran-menulis-entri-dengan-tulisan.html

    ReplyDelete
  10. menarik..nanti aku sahut cabaran ni,peduli apa dah expired ke!

    ReplyDelete

Top Commenters

Shout Me