New Look - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: New Look

2 September 2014

New Look

Alhamdulillah akhirnya aku dah berjaya merealisasikan kehendak aku untuk menukar wajah blog Mrs. A -My Blog My Stori kepada yang lebih menarik. Huh! menarik ke??? Pada aku menariklah dari yang comot kepada yang lebih simple but nice. So elegance. Amboi! amboi! amboi! macam masuk bakul angkat sendirilah pulak. 

Actually tarikh genap aku aktif berblogging adalah 22082014. First entry aku memang aku tulis my 1st entry pun citer pasal open office raya entry makan-makan kekdah!nya. Selepas dari itu memang aku dah! rajin tulis entry dan seronok bermonolog dengan diri sendiri. Tapi ada gak part yang tak berapa nak best bilamana takde orang comment. As time goes by aku belajar sedikit demi sedikit dari blogger-blogger otai if nak ada orang komen ghupernya kita pun kenalah rerajin tinggalkan komen ya... tak payah ler... nak memalu semalu bila singgah blog orang tak tinggalkan jejak ataupun tinggalkan jejak as cik Anon aka Anonymous memang orang tak tahuler...kewujudan ngko ha... So sekarang ni aku akan tinggalkan jejak dan follow memana blog yang aku suka.

Menurut kata blogger otai if kita nak dapat banyak pageview rerajin ler sertai GA ataupun buat GA. Apa???? buat GA sendiri. huk alo...itu aku kena fikir banyak kalilah kerana aku belum katam ilmu blog lagi tak reti aku nak handle GA. Pernah juga aku terfikir nak adakan segmen bloglist tempek bloglist memana blogger yang sudi jugak tempek blog aku kat blog they all. Hurm... maybe later. Dear readers boleh bagi Mrs. A cadangan tak??? If sudi silakan....

Tetapi tahukah anda disebalik pertukaran wajah ini siapakah orangnya. Jeng..jeng..jeng...dia adalah pemilik blog Whateverapa-apasahaja tak lain dan tak bukan my blogger buddy and my office buddy ngeh!ngeh!ngeh!. Sebelum ni aku dah pernah suarakan yang aku teringin nak tukar wajah blog aku sempena setahun aku aktif berblogging. Memang aku dah! duk sibuk canang-canang kat dia. Dah! berhari-hari berlalu tak jugak aku tukar lagi. Then dia pun tanya aku nape tak tukar-tukar lagi kata nak tukar. Huhuhu..busyla... dan lagi satu penyakit M tengah menyerang tu yang payah nak jadi tu. Mujur penyakit M aku tak berjangkit pada dia. Aku berterima kasih sangat pada kawan aku tu kerana tolong aku tukarkan wajah blog aku ni. Lepas ni aku perlu touch-up sikit-sikit aje lagi. Semoga my dear readers sukalah dengan my new look ini.   In Sha Allah.


5 ulasan:

  1. hi mrs A.. sy da berthun blogging tp blm pernah buat ga... teringin juga nak buat.. hihi...

    BalasPadam
  2. wow cantik blognya saya suka perpaduan warna putih dan hijau, terima kasih sudah berbagi

    BalasPadam
  3. Huhuhu I'm so touched.. Thank you Mrs. A for your complementary.. Harap semangat Mrs. A berkobar-kobar berblogging dgn template baru ni.. Hihihi

    BalasPadam
  4. tahniah. nampak lebih segar dan semuga terus berjaua yer....

    BalasPadam
  5. wah..nampak lagi kemas dan selesa mata memandang..^^

    BalasPadam

MRS.A my blog my stori ©