Baju Raya - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: Baju Raya

24 Julai 2014

Baju Raya

You all dan shopping raya?? Kepada sesiapa yang tak suka last minutes shopping sure dah menyoping sebelum puasa lagi. Kepada sesiapa yang memang last minutes punya orang sure sekarang tengah bz fikir mana la nak shopping ni, contoh macam Mrs.A ni hah! memang muka last minutes shopping. 

Jumaat 18072014 malam baruler... terhegeh-hegeh nak gi membeli apa yang patut, we all gi Parkson Grand itu yang dekat dan mudah, sajalah gi malam, siang memang taklah kot coz puasa-puasa nih! my kids nanti tak ceria.

Snap!snap!snap dulu sementara babah gi parked keta.



As usual, we all akan berpecah kepada 2 kumpulan the boys ikut babah. Aryssa ikut ibu then cari-cari tempat mana yang sesuai untuk membeli. Saiz Aryssa memang susah nak jumpa coz badan dia yang terlebih comel. Fitting-fitting lebih banyak tak size dari yang size. Sempatler...kena bebel dengan aku. Tuler... kan ibu dah kata makan berpada-pada Aryssa tengok siapa yang susah baju cecantik tapi takde size.

Ibu yang ni ok tak? Oklah tu jawab aku, tu mujur ada yang size tau..


Setelah beberapa ketika kumpulan the boys dah! habis membeli, depa cari we all kat gegirls dept. La.. tak sudah-sudah gi... jumpa ke tak jumpa? kata babahnya. Ada... tapi nak lagi kata Aryssa. Then the boys gerak tunggu dalam keta. Hehehhe.. lega kata Aryssa takde gangguan. Huk alo...cepat la Aryssa ha! lotih dah! ibu ni. Tapi Aryssa memang rajin menfitting amik-amik then fitting sampai berpeluh-peluh dia. Akhirnya dapatlah semua yang dia berkenan.

Wajah ceria Aryssa mendapat apa yang nak.


Satu yang aku suka shopping kat Parkson Grand ni ialah dapat voucher. Tak silap aku setiap 80 dan ke atas akan dapat voucher RM10. Then kita boleh guna voucher tu terus. Malam tu aku dapat 7 voucher terus gunakan malam tu jugak. Lagipun jangka hayat voucher tu singkat sangat seminggu aje.

Alhamdulillah syukurlah dengan apa yang ada. Bertuah sangat tinggal di bumi Malaysia ini berbanding dengan negara Palestine yang dilanda peperangan.

3 ulasan:

  1. wah settle dalam masa satu malam ni..cayalah..

    BalasPadam
  2. happy shopping...bersyukur sangat kita masih dapat merasa nikmat berhari raya kan

    BalasPadam
  3. selamat bershopping akak :)

    BalasPadam

MRS.A my blog my stori ©