It's my Birthday! - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: It's my Birthday!

3 Jun 2014

It's my Birthday!

 Naper la...kek ni takde nama aku pun. Huh! macam tak ikhlas jer... [dalam hati aku time ni]

Friday 30th May 2014, adalah birthday aku. Pepagi lagi Aryssa dah wish aku, tengah aku sesiap nak masuk bilik air dia datang dan peluk sambil wish happy birthday ibu... Sha sayang ibu. Thank you.... aku kata, Ibu pun sayang Sha. Touching sangat sambil masuk bilik air tu sambil kesat air mata.

Along, adik dan babahnya takde wish lagi huhuuuuhuuu...Nothing special bukan cara aku sangat pun beria nak sambut birthday ni.. nak ambik cuti bagai, sentap gegiler bila hubby tak wish thats not me. Hurmm...maybe aku ni bukan kategori romantik kot. yeker???? ada sikit kot. Aku gi kerja as usual cuma today aku pakai casual jer..coz nak buat 5S. Aku dah blogkan pun pasal 5S ni minggu lepas.

Pemanduan aku pagi ni pelik sikit, nak tau kenapa? Side mirror sebelah kanan takde dah hancur pecah berderai dilanggar drunken motorist time hubby aku hantar kids gi tuisyen Friday night tu. Mujur jugak bukan aku yang hantar time tu if not sure kena bebel dengan Mr. hubby.

Time balik kerja barulah we all gi pasang side mirror. My hubby dah get ready dengan side mirrornya  mana dia dapat aku tak pasti so gi kedai kawan dia then pasang jer... tapi......color tak sama. Hurmmm... tinge sebelah lain, sebelah lain la pulak. Takpe lain kali kita cat. Aku ingatkan nak balik sesama tak jugak balik asing-asing. Aku kena gi amik my kids dulu then terus balik rumah.

Prepare untuk makan malam tetiba adik dapat call katanya babah ada beli kek untuk ibu. Nanti kita potong. Hehheeee...ada jugak kek untuk aku ingatkan takde. Jadilah sama macam masa birthday dia jugak gayanya.

Malula hai! kena tiup-tiup lilin bagai. tapi aku layan jer...my kids yang minta (ada jer...si adik yang suka wat funny face tu)
 


Syukur kehadrat Ilahi kerana masih diberi kesempatan untuk meraikan birthday aku bersama keluarga kecil ini. Walaupun tak se gah mana aku tetap bersyukur dan terima kasih juga to Mr. Hubby untuk kek velvet yang sedap ni walaupun takde nama aku langsung. Huh! kenapa lelaki suka ambil remeh benda-benda cengitu?



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MRS.A my blog my stori ©