Netball ker...??? Kompleks Belia & Sukan yes! - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: Netball ker...??? Kompleks Belia & Sukan yes!

12 Mei 2014

Netball ker...??? Kompleks Belia & Sukan yes!

Saturday (10.5.2014) my kids sekolah, coz ganti 30 Julai kata depa. Petang sebagaimana diwar-warkan oleh netball members ada training netball kat padang STAD. Penuh minatnya aku pun pergi ler... together with the package Along, Aryssa & Adik. Kapten dah 2 kali sms tengahari and time aku nak kuar rumah. Walaupun mendung namun tak beerti hujan ngeh!ngeh!ngeh! Sesampai je kat padang STAD ramai bebudak tengah main bola. Tapi netball teamnyer tak nampak pun dah sampai bebetul kat tempat berbumbung baru ler..nampak 2 ke 3 kerat jer... Mana yang lelain tanya aku, kapten kata gi cari pole coz person incharge terlupa letak huk alo.. jenuh mencari ke kawasan sekolah last-last jumpa kat situ jer...aku agak dah coz sinikan stor. Unfortunately kunci ha! Abih camno?

Hurm... semua macam dah give-up jer...open table ler...pulak shawl...shawl..shawl... siapa mau beli shawl? Gini gitu cecara pakainya ya... sementara itu aku played monyet-monyet with Adik & Aryssa, ngeh!ngeh!ngeh! janji kuar peluh. Dah pukul 6.00 petang aku pun minta diri pulang. Walaupun plan nak gi KBS coz Aryssa beria mengajak but then besok ajelah nak mendung sangat ni takut kena sambar petir aku buat alasan. Hurm hajat hati nak makan pisang goreng pun tak kesampaian, ada yang dah habis ada pulak gerai tak bukak.

Sunday petang dalam pukul 6.00 petang as promise we all gi KBS. 
Bukan main teruja lagi 3 beradik ni...


Masa kat dalam keta sambil ikat tali kasut, adik kata tengok ni Aqil serba oren la...kasut baju and seluar semua oren katanya. Tu... dia si oren


Kat rumah tadi bukan main lagi beria katanya, nanti Along teman ibu jogging. Bila dah sampai kat tempat ni takde maknanya. Jenuh aku ajak teman akhirnya aku jogging sorang. Orang yang tak dikenali ramai ler...berjoggingnya.
 

 Actually ni gelanggang skateboarding tapi dah jadi gelanggang gelongsor ikut suka hati.


Adik pun berani jugak menggelongsor ni


Aryssa memula takut tapi...


selepas di psyco dek Adik & Along akhirnya menggelongsor juger...


Muka haku!! selepas berjaya menghabiskan 2 laps


Thats all xtvt luar we all cuti 2 hari ni.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MRS.A my blog my stori ©